Gå til innhold

Azureus fungerer ikke i Vista

Wooho

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn Vista for 2 dager siden og instalerte torrentprogrammet Azureus. Problemer er bare det at programmet starter ikke opp i det hele tatt. Får bare denne feilmeldingen:

post-43894-1170600036_thumb.jpg

Har lagt inn java og sjekket at det er den nyeste versjonen:

post-43894-1170600072_thumb.jpg

Har også prøvd å legge inn eldre versjoner av Azureus men til ingen nytte. Samme problemet dukker opp igjen. På laptopen har jeg instalert Vista RC2 siden den kom ut og her fungerer Azureus helt utmerket.

På den maskinen det er problemer med å kjøre Azureus kjører jeg Vista Business. Noen som vet hva som er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem, har Home Premium på norsk. Får først beskjed om at MSVCR71.dll ikke finnes, og deretter feilmeldingen du får. Har du funnet noen løsning?

Skrevet (endret)

Har ikke funnet en løsning ennå. Som sagt så funker Azureus helt utmerket på den bærbare med Vista Ultimate RC2 instalert. Men ikke på den stasjonære med Vista Business instalert. Etter skolen skal jeg legge inn RC2 på den stasjonære for å forsikre meg. Hvis ikke skal jeg legge inn eldre versjoner av java som jeg har liggende på en CD her et sted.

Azureus er den eneste torrentklienten som faktisk gir meg max speed på nedlasting sammenlignet med både BitComet og uTorrent. Derfor må jeg få Azureus til å fungere. :yes:

Bilde fra den bærbare pc`en:

post-43894-1170668661_thumb.jpg

Endret av Wooho
Skrevet

No luck. Åpnet heller porten på ruterer min og bruker nå uTorrent. Går like fort som med Azureus. No way om jeg går tilbake til XP bare for å få Azureus til å fungere.

Skrevet

At annethvert program ikke fungerer er så oppskrytt som det blir. Hittil har jeg hatt *ett* program Vista ikke kjører; FW oppdatering fra Creative. Ellers kjører Nero, PaintShop Pro både AVG og NOD32 smertefritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...