Gå til innhold

Kan man stole på leapfish.com "Domain Name Appr.."

cyclo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekke bare for morro skyld hva domene mine er verdt på leapfish. De fleste var verdt 1500 - 65$. Men det ene domenet mitt ble oppgitt til en verdi av 127512$. Har dette rot i virkeligheten i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er link direkte til siden som viser beløpet. Er det ingen som har noe å si om dette? Jeg begynner nemlig å lure på om jeg kanskje skal prøve å selge det.

Skrevet

Jeg er nå skeptisk hvertfall. Jeg brukte noen andre som tok betalt, og verdsatte domenet hw-king.com (som jeg har) til ~1500USD, noe ikke denne tjenesten gjør på langt nær.

Ikke lett å bli klok på hva som er en "rett" verdi for et domene :)

Skrevet

Vanskelig å si ja. Ser at leapfish sjekker hvor mange treff man har fra ulike søkemotorer. Kanskje derfor hw-king.com ligger så lavt hos dem?

Uansett. Jeg får statid mail fra folk som vil kjøpe domenet mitt. Og jeg har alltid takket nei, siden tequila.org har sentimental verdi. Men når jeg ser det pris estimatet så. Hadde vært kjekt med fet egenandel til ny leilighet.

Skrevet

Har ikke fått noe spesifikt tilbud. Jeg får bare mail i ny og ne at noen er interessert i å kjøpe, men jeg har alltid takket nei før det kom til pris grunnet sentimental verdi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...