Arne Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Veit de om ein addon der xp-baren vert vist i %? Håpar ikkje dette har vore spurt om før. I så tilfelle, gi meg ein link og steng tråden.
hallgeirl Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 I tillegg finnes XP addons (som kan vise både i % og i remaining/total XP) til både Fubar og Titanbar, om du bruker noen av disse. Om du vil ha et alternativ
Be__bad Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 eneste jeg savener med xpbarnone er xp/hour.men men
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Om du skal ha Ace2 mods, last ned SwibblesUI fra WoWinterface sine sider. Inneholder alle (tror jeg) Ace2 mods samt Bartender3 med enkel config innbakt. Edit: Den har og XP kalkulering, som viser prosent, hvor mye XP du får i timen, hvor mange timer det er til neste level med den farta etc. Endret 4. februar 2007 av Bear^
SunTop Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bruker AvgXP Deluxe. Virker kjempebra. Lastes ned herfra: AvgXP Deluxe 1.8.3 Litt info fra siden: This is an average experience calculator. You can see specific information concerning the average experince : - gained per level - per mob - time based (xp/minute) Also, you can see statistics concerning: - number of kills per mob - number of kills necessary to level - time to level - your current average XP per kill - your best XP on a kill On the XP bar, you see information concerning: - current XP - max XP - rested XP - XP left to level - average XP gained - kills needed to level
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå