Gå til innhold

Nvidia 680i chipset drivere for Vista?


Sakkosekk

Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt på nettet etter Vista 680i chipset drivere for Abit IN9 32X-Max WiFi samt Asus Striker Extreme.

 

Førstnevnte har ingenting mens sistnevnte hadde en beta, dog bare for testing.

Hos Nvidia er det som vanlig smått med Vista støtte. Ingenting for 680i chipset (og kun beta for 8800GTX).

 

Har ikke sett noe særlig skriving om Vista drivere for 680i chipset så mitt spørsmål er om disse kortene fungerer med Vista i dag. Eller er det slik at man må vente måneder før Nvidia har tenkt å komme med noe som virker og ikke er en kvasibeta?

 

Trenden er jo tydelig. Fyr ut nye produkter, gjerne før drivere er påtenkt og la brukerne være betatestere både på HW og driver siden :mad:

 

Vel vel, noen som har erfaring med Vista og Nvidia 680i baserte kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Asus P5N 32E Sli og det funker greit nok... lasta ned beta driveren til mitt på asus sine sider, installerte også vista driver for Nvidia ;) men har problemer med hk'et... pc'en booter aldri etter at jeg har trykket restart inne i windows =/ da må jeg til å trykke på reset knappen forran på kabinettet et par ganger... =( kjedelig egentlig... er også mange andre bugs i vista, kan ikke installere antivirus som støtter vista, og er en rekke spill jeg ikke kan installere feks. WoW the Burning Crusade, står at harddisken er full, og har heller ingen mulighet til å bytte installasjons plass.

 

Har 8800GTX jeg og. Alt grafikkmessige funker bra, men har 1 FPS i 3dmark06, så noe er skrekkelig feil med driverne der...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har Asus Striker Extreme 680i, 8800GTX ++

Installerte Vista Ultimate for 3-4 dager siden. Funker helt perfekt. Har ikke hatt ett eneste problem. Har så og si nesten ikke lagt inn en eneste driver. Lyd, nettverk og hele pakka funka automatisk. Bruker betadrivere til skjermkortet og har ikke hatt noe problem. Regner med det ikke tar så alt for lang tid til det kommer en ny versjon. Eneste jeg venter på er bios oppdatering til hk.

 

Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...