Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpenhet om sex ved foreldre


allyse

Anbefalte innlegg

Utdyp zoofil for meg hvis du vil ?

Jeg kan ta takke til wiki også, men vil ha litt skriving fra din side, hvordan du holder det skjult, hvordan du tenner på det osv.

 

Er bare nysgjerrig, tror ikke jeg er det hvis det er noe unormalt.

7928636[/snapback]

 

Wikipedia artikkelen er ganske bra (kjenner noen av de som skriver på den). Å være zoofil for meg, er å være emosjonelt og seksuelt tiltrukket av hunder. Jeg ser på kroppen og pelsen til hunder, akkurat som andre ser på kroppsfasonger hos mennesker. Jo mer ulve aktige hundene er, jo finere er de :dribble:.

 

Å holde det skjult er ikke noe problem, bare å holde folk unna PC'en, verre er det å forklare hvorfor jeg ikke har dame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en gang da jeg var 12 eller noe sånt hvor jeg gikk å spurte faren min hva sæd var. Hadde jo hørt om det, men hva det var visste jeg ikke. Han var stressa for han skulle rekke bussen, og ble sprutrød i ansiktet mens han forklarte så godt han kunne på sitt vis.. Var vel mest jeg som ble flau =/

 

Hos meg har foreldrene mine aldri snakket om sex, jeg har mest funnet ut hva det var via filmer, blader og nettet. Husker ganske godt det øyeblikket hvor jeg skjønte hvor tissemannen skulle i jenta. Det var midt under sex scenen i den filmen med Michael Douglas og Demi Moor, når de hadde seg på skrivebordet. Det var tider det :whistle:

Lenke til kommentar

Vel, i og med at mor og far sier at de støtter opp om utsagnet "Pul alt du kommer over, du kommer til å angre siden hvis du ikke gjør det" så kan man vel si at de er ganske åpne om det (jeg følger ikke det rådet, jeg får heller angre siden). Mor har også plutselig ut av det blå, på en søndagstur med hundene våre, spurt for å forsikre seg om at jeg bruker prevansjon.

 

De sier nok mye av det der bare for å erte/plage meg (ikke vondt ment, men humoristisk), men de er likefullt ganske åpne om det. De er ganske "gamle" også i født på 40-tallet og 50-tallet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...