Gå til innhold

Drivere til Vista

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er et nvidia-basert kort (nForce) så må du vel finne nForce-drivere fra nvidia.com, mens du finner drivere for Intel-baserte kort på intel.com. Var vel noen som snakket om at det ikke var kommet nForce-drivere til Vista enda, men det er vel ikke så farlig så lenge systemet fungerer greit uten å installere noen nyere drivere enn de som følger med Vista?

Skrevet

Jeg fant ut nå at det følger med drivere som skal funke med mitt HK. Men jeg får dem ikke til å instalere selvom jeg har avinstallert dem jeg la inn.

Noen som vet hvordan jeg skal få gjort dette?

Skrevet

Det finnes til det jeg vet, ingen chipsetdrivere til Vista fra noen produsenter ennå. Har ikke funnet til hverken VIA eller Intel selv.

Driverene som følger med hovedkortet vil ikke fungere, da disse er for 2000/XP.

Skrevet

Intel inf installasjonssaken støtter da Vista? Samme gjelder matrix-storage greia (de er i allfall oppgitt til å støtte Vista). Er det noen andre "hovedkortdrivere" fra Intel jeg ikke vet om?

Skrevet

Har funnet ut at det skal følge med drivere som skal fungere. Men får ikke dem til å instalere for det er noen andre som instalert. Dette selvom jeg har avinstalert dem jeg prøvde å legge inn...

Noen som vet hvordan jeg kan fjerne alt av uønskede drivere?

Dem ligger ikke under "Legg til og fjern programmer"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...