Gå til innhold

Hjelp med spill til Nintendo DS


SWRT91

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha et ds spill, hvem burde jeg velge mellom: MP Hunters, mario kart og tony hawk`s american sk8land? Har veldig lyst på et online spill og det er alle disse. Akkurat nå har jeg kanskje mest lyst på Mario Kart DS, men når jeg ser filmer fra de andre har jeg lyst på de også? Noen arfaringer?

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7. februar i USA, sto bare Q1 på UK og Nordic release på tothegame..

 

jeg anbefaler å importere fra videogamesplus.ca.. billig og raskt.

7861998[/snapback]

Vil heller ha mario kart ds da. Men hvem spill burde jeg velge da? Alle ser bra ut!

 

OBS: Dobbel post, ikke meningen!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Hotel Dusk: Room 215 er det beste spillet jeg har til DS. Anbefaler det om du liker krim

7863133[/snapback]

 

42 All Time Classics er det artigste online spillet jeg har til DS. Typiske "actionspill" som Bowling og Dart + det meste av kortspill, bordspill, brettspill du kan tenke deg. Nesten alle er online. Lett å få motstandere (opp til 8), siden dette spillet er veldig populært hos britene (Club House fanatikere :!: ). Spillet utnytter stylusen perfekt.

Lenke til kommentar

Men hvem av disse spillene burde jeg velge, alle har wifi som jeg vil ha og kan spille med en som sitter ved siden av deg. Akkurat nå har jeg mest lyst på American Sk8land eller MP Hunters. Jeg trenger virkelig hjelp??!!

Hvor lenge varer disse spillene også. Vil ikke ha et som er kort. Som New super mario bros!!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...