Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Opel Vectra B

Muller`n

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Nå fyller jeg snart 18 år! og blir muligens kjøpe meg en opel Vectra! vil jo som mange andre ungdommer, style bilen med Styling kit. Så jeg sitter og lurer litt på en ting!

Om jeg bestiller Styling kit til Opel! Kan jeg bestemme farge selv? ell må det lakkeres selv??

Vil det trenge modifikkasjoner og sånt??

Jeg har tenkt litt på Sånt Rieger Styling! Er det bra Sett??

Takker for alle svar.

Endret av Muller`n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakkering må du gjøre selv. Men dere kunne hjulpet meg å funnet ut om dette: http://tuningzone.pl er en trygg side å handle på, fordi prisene der er SYKE i forhold til norske priser...

For da er det ett genialt sted å bestille fra.. Hva tycks?

Skrevet
Lakkering må du gjøre selv. Men dere kunne hjulpet meg å funnet ut om dette: http://tuningzone.pl er en trygg side å handle på, fordi prisene der er SYKE i forhold til norske priser...

For da er det ett genialt sted å bestille fra.. Hva tycks?

7859987[/snapback]

Men lakere det selv? blir jo enda dyrere da! for man må jo få noen som kan lakkere så det blir fint! også i Sølv Metalikk

Skrevet

Hehe! Styling selges ferdig grunnet. Så må du selv høre med ett stylingverksted om de kan lakke i fargekoden til bilen din. Du får nok ikke ferdig lakka ;)

Skrevet
Hehe! Styling selges ferdig grunnet. Så må du selv høre med ett stylingverksted om de kan lakke i fargekoden til bilen din. Du får nok ikke ferdig lakka ;)

7863399[/snapback]

ok! men hvor mye koster det å få lakket Front, bak fangere og sideskjørt??

Bilen er Sølv metalikk

Skrevet (endret)

Hvor mange trær er det i skogen et cetera. Lakkering kan bli dyrt, men du kan også få en god pris. Sannsynligvis er det dyrt. Ikke utenkelig at prisen legger seg på 8-10 000, eller mer. Eller mindre.

Hør med fagfolkene.

Endret av fredrik
Skrevet
Hvor mange trær er det i skogen et cetera. Lakkering kan bli dyrt, men du kan også få en god pris. Sannsynligvis er det dyrt. Ikke utenkelig at prisen legger seg på 8-10 000, eller mer. Eller mindre.

Hør med fagfolkene.

7865147[/snapback]

å hærre:P så dyrt! da kjøper jeg brukt:P :D

Skrevet

Du kjøper styling brukt, eller ferdigstylet bil? Jeg vil nå si at det er flaks om du finner styling til salgs, med riktig fargekode.

Min mening er: Spar pengene dine til noe annet. Styling er et tapsprosjekt. Jeg ville heller brukt pengene på detaljer, stereo eller sparing til neste bil.

Skrevet
Du kjøper styling brukt, eller ferdigstylet bil? Jeg vil nå si at det er flaks om du finner styling til salgs, med riktig fargekode.

Min mening er: Spar pengene dine til noe annet. Styling er et tapsprosjekt. Jeg ville heller brukt pengene på detaljer, stereo eller sparing til neste bil.

7865357[/snapback]

ok! Første jeg har tenkt på er anlegg ja!

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1674

Er det et bra oppsett??

Har ikke alt for mye penger enda! så om det går ann??

Hva tenker du på med Detaljer da? Ratt og sånne ting?

Skrevet

Hm, fikk lakkert hele bilen for 6000,- og betaler vel MAKS 3000 for lakkering av bodykit, men det er som sagt slik at du bør kjenne noen. Om du kommer over noen som eier/driver lakk-verksted, så vær overivrig med å hjelp ham med noe han ikke kan. PC? ;)

Skrevet
Hm, fikk lakkert hele bilen for 6000,- og betaler vel MAKS 3000 for lakkering av bodykit, men det er som sagt slik at du bør kjenne noen. Om du kommer over noen som eier/driver lakk-verksted, så vær overivrig med å hjelp ham med noe han ikke kan. PC? ;)

7865723[/snapback]

Ok! er en kar ved her som lakkerer hele biler for 9000kr veit jeg! så kan sikkert høre med han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...