Gå til innhold

Gothic 2, textureaddon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
åssn får jeg dette til å funke egentlig? har ikke skikkelig peiling når det gjelder add-on, mods, patch, mods osv osv

7885921[/snapback]

Tja, nå har ikke jeg instalert og testa den men det ser ganske enkelt ut.

Last ned > unzip > legg Textures_Postal.vdf i Gothic 2\data-mappa di.

Det den gjør er ganske enkelt og bytte ut mange av de eksisterende textures'ene med nye som skal være bedre.

Skrevet (endret)

de bildene jeg så på sia hvor du laster ned texsturene virket ikke så mye bedre en de som er på spillet fra før..ser akkurat helt lik ut...

foresten..må jeg starte på nytt igjen hvis jeg laster ned?...har kommet ganske godt igang så blir litt kjipt

Endret av xitto
Skrevet
de bildene jeg så på sia hvor du laster ned texsturene virket ikke så mye bedre en de som er på spillet fra før..ser akkurat helt lik ut...

foresten..må jeg starte på nytt igjen hvis jeg laster ned?...har kommet ganske godt igang så blir litt kjipt

7888677[/snapback]

Nå skal ikke jeg si dette 100% sikkert men dette har nok lite med savegames og gjøre, så jeg er ganske sikker på at det bare er og spille vidre på den eksisterende gamen din.

Uansett bør du alltid ta backup av savefilene dine før du gjør noe, sånn for sikkerhets skyld.

Om det skal være noe regner jeg med det bare er og slette den fila som legges til og de nye textures'a er vekk og det er som før (regner jeg med altså)

Skrevet

7888677[/snapback]

Nei, du kan godt slette gothic 2 uten å miste savegames, siden de ikke blir slettet...

De må slettes manuelt..Men personlig har jeg backup på savegames... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...