Gå til innhold

Hvordan finne «lowlevel» Quests?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du at du leter etter en addon som viser hvilke quest du er for høy for og ikke for exp fra lenger? Eller en addon som viser hvilken level questet er for?

 

Hvis du leter etter den første så ser du det på fargen av questene i questloggen din:

Rød - Mest exp, men generelt for vanskelig solo

Orange - Litt mindre exp enn fra det røde, som oftest soloable men kan også kreve hjelp

Gul - Middels quest, middels exp

Grønn - Lett quest, mindre exp

Grå - Null exp.

 

PS: Du kan jo også få gruppe/raid quest og da må du ha fler i gruppa :)

 

EDIT: Gul -_-

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Jeg synes det er gøy med Quests for historienes sin skyld. Og «grinding» tiltaler meg overhodet ikke, derfor er jeg interessert å også finne de Quest som jeg i utgangspunktet er blitt for høyt level til å «tjene» på. Slik jeg har forstått det vises det ikke «!» på personer som har Quest som er «grå»...

Lenke til kommentar
Mener du at du leter etter en addon som viser hvilke quest du er for høy for og ikke for exp fra lenger? Eller en addon som viser hvilken level questet er for?

 

Hvis du leter etter den første så ser du det på fargen av questene i questloggen din:

Rød - Mest exp, men generelt for vanskelig solo

Orange - Litt mindre exp enn fra det røde, som oftest soloable men kan også kreve hjelp

Grønn - Normal exp, burde klare alene.

Grå - Null exp.

 

PS: Du kan jo også få gruppe/raid quest og da må du ha fler i gruppa :)

7856916[/snapback]

 

+ gul mellom orange og grønn. jeg ser gul som det normale og grønn som easy mode

Lenke til kommentar
Mener du at du leter etter en addon som viser hvilke quest du er for høy for og ikke for exp fra lenger? Eller en addon som viser hvilken level questet er for?

 

Hvis du leter etter den første så ser du det på fargen av questene i questloggen din:

Rød - Mest exp, men generelt for vanskelig solo

Orange - Litt mindre exp enn fra det røde, som oftest soloable men kan også kreve hjelp

Grønn - Normal exp, burde klare alene.

Grå - Null exp.

 

PS: Du kan jo også få gruppe/raid quest og da må du ha fler i gruppa :)

7856916[/snapback]

 

du glemte gul (som er mellom Grønn og orange)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...