Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å boikotte selveste General, bare fordi den har skiftet design, er veldig patetisk...

8748582[/snapback]

Det var patetisk av General å bytte design!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når dere sier design, mener dere design på boksen? :blink:

8750525[/snapback]

Hmm...ja? Hva ellers tenkte du på? Sprekkene som er i snusen første gang man åpner den?

Skrevet

Tror ikke helt dere skjønner hva jeg mente, så la meg omformulere det jeg sa.

Hadde General tatt i bruk det gamle designet igjen hvis jeg hadde boikottet dem, så hadde jeg gjort det.

Skrevet
Tror ikke helt dere skjønner hva jeg mente, så la meg omformulere det jeg sa.

Hadde General tatt i bruk det gamle designet igjen hvis jeg hadde boikottet dem, så hadde jeg gjort det.

Nå snakket jeg generelt om hvorfor noen velger å boikotte General.
Skrevet

Tenkte jeg bare skulle renvaske meg selv før jeg ble stemplet som "overfladisk" for å snuse den snusen som har finest design på boksen :p

Ser liten grunn til å boikotte General. Liker man ikke snusen, kjøper man den ikke.

Jeg liker ikke Mocca, men jeg boikotter dem ikke :S

Skrevet

har snusa general en god stund men nå har jeg i det siste snust Kronan . fordi jeg har hatt lite penger i det siste og da var det billigere med kronan. synes den er helt grei. og den nye generalen er også helt grei. de generalene jeg har kjøpt i det siste har ikke vært så bløte

Skrevet

Vel det kan du ha rett i. Jeg selv snuser ikke General, men baller av venner. Hver gang jeg har ballet en General så har den vært bløt.

Skrevet

Den General boksen jeg postet bilder av noen sider tilbake, har holdbarhetsdato 11.7 og var ikke bløt.

Jeg har en Johnny nå som har holdbarhetsdato til 27.6 og er bløtere enn Generalen.

Skrevet
Bruker selv 2-3 bokser i uken og det er sånn sett nok, men har heller ikke penger til mer akkurat

8749347[/snapback]

Bruker en boks portion på 14 dager jeg :blush:

Skrevet
Da skal du være stolt, ikke flau! :D

8751856[/snapback]

Muligens, kjenner ikke noe spesielt sug etter snus, men det roer meg ned i en stresset hverdag og gir meg litt ekstra "buzz" på fylla.

Og det smaker litt godt. :)

Skrevet

8751856[/snapback]

Muligens, kjenner ikke noe spesielt sug etter snus, men det roer meg ned i en stresset hverdag og gir meg litt ekstra "buzz" på fylla.

8751943[/snapback]

Da henger jeg mg på den. Jeg er ikke helt avhengig av snus jeg heller, men så klart syns jeg det er digg!

Snuser vel en boks i uka hvis jeg snuser hver dag!

men jeg holder det jo i sjul så er ikke så lett da!

Skrevet

8751856[/snapback]

8751943[/snapback]

Da henger jeg mg på den. Jeg er ikke helt avhengig av snus jeg heller, men så klart syns jeg det er digg!

Snuser vel en boks i uka hvis jeg snuser hver dag!

men jeg holder det jo i sjul så er ikke så lett da!

8752191[/snapback]

Her og...

Blir mest om kveldene eller ute med venner

Skrevet (endret)

Kan jo snuse på rommet ditt når du sitter på pcen eller ser på tv? Hvis muttern eller fattern kommer inn så legger du den bare ned i kjeften og sier det er drops ellerno sånt :thumbup:

Edit: Leif *k9z*

Endret av Mortos
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...