Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vært i sverige i helga, kjøpte med meg litt. Blei to esker Ettan, to Probe, to Skruf sterk, en Grovsnus, en General Onyx. Dessuten har jeg 5 esker General løs hjemme, nå har jeg så det holder en stund. :woot:

ESKER?!

Nei, struter!

Esker ja...Eller bokser om dere vil (kverulanter) :ph34r:

Endret av Karr
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om han har kjøpt esker er det myyyye snus ^^

Og det blir gammelt.

Er det egentlig noe ille om snus går ut på dato? Jeg merka ikke store forskjellen da jeg snuste en Ettan som hadde gått ut for 2 mnd siden, eller kanskje effekten, men ikke noe annet.

Endret av Demille
Skrevet

Det går også an å drikke melk som har gått ut på dato. Men kvaliteten er ikke som den en gang var. Smaken endrer seg relativt mye, og den blir tørr. Og som mange her inne bryr seg om, effekten blir svakere.

Skrevet

Om du drikker melk som er gått ut på dato kan det hende du tilbringer resten av dagen på do, om den er blitt sur. Melk er "holdbar til", mens snus er "best før". Snus som er "best før" begynner bare å miste kvaliteten da, ja.

Skrevet

Fikk et rør med Skruf sterk i dag, wohoohahey! Ei jente i klassen var i sverige i helga og kjøpte for meg. 350 spenn. Ikke akkurat det jeg trodde, men fortsatt halv pris av hva vi må ut med i Norge.

Skrevet
Fikk et rør med Skruf sterk i dag, wohoohahey! Ei jente i klassen var i sverige i helga og kjøpte for meg. 350 spenn. Ikke akkurat det jeg trodde, men fortsatt halv pris av hva vi må ut med i Norge.

Et rør? Kalles ikke det pølse?

Skrevet (endret)

Bare porsjon da eller?

WD: Det er vel smak og behag. Jeg har en kompis som gjør det på din måte! Blir jo bedre effekt når man ikke pakker den ;)

Moonshield: Eller strut..du skjønte vel hva han mente! :p

Endret av Holten
Skrevet
Får man kjøpt Skruf Sterk bare i Sverige?

Om jeg ikke tar helt feil er vel Skruf eneste norske snusen, så ville vært rart om den ikke selges her.

Skrevet

Hva skjer med at samtlige butikker / bensinstasjoner i Kongsberg området er utsolgt for alt som er av løssnus med unntak av General og Røda Läcket... ?

Prøvde å få tak i Ettan her om dagen, men det var visst lettere sagt enn gjort. Ikke hadde noen Grovsnus løs heller, så jeg endte opp med en boks General til slutt :S

Skrevet
WD: Det er vel smak og behag. Jeg har en kompis som gjør det på din måte! Blir jo bedre effekt når man ikke pakker den ;)

Syntes det blir så ubehagelig med en hardpakka ball under leppa

Skrevet

Var Skruf i skapet igjen idag!

Ble en Skruf Stark og to Skruf portion.

Det er alltids deilig å starte dagen med et par Skruf Stark under leppa :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...