Gå til innhold

.net framework feil. Kan være minneproblem?


TSP

Anbefalte innlegg

Hei, har en Zepto Znote 6214W.

 

Problemet kom i dag og hittil har det kun kommet en gang. Her er bilde:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=127595

 

Jeg prøvde å kopiere teksten, men det gikk ikke.

 

Dette har jeg gjort nylig (i dag)

 

Aktivert Clear Type i Windows.

Installert masse fiffige widgets til Opera.

Fikset et problem med oppdatering: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7847195

Oppdatert til IE 7

 

Litt diverse informasjon finner dere vedlagt.

 

Kan det være aktuelt å kjøre en test med for eksempel memtest? Eller tror dere det ikke er noe å uroe seg for?

cpuz.txt

cpuz.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen ide om hva feilen kan ha kommet av? Kjørte en test med memtest og etter tålmodigheten tok slutt etter nesten 7 timer, var dette resultatet:

 

 

I følge memtest er det altså ikke et minneproblem.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ingen som har noen ide om hva feilen kan ha kommet av? Kjørte en test med memtest og etter tålmodigheten tok slutt etter nesten 7 timer, var dette resultatet:

 

 

I følge memtest er det altså ikke et minneproblem.

7871755[/snapback]

 

Har du formatert hele kassa?

 

en kompis av meg har samme maskinen. har hørt mye feil om disse maskinene. mye bluuescreen  :!:

 

men han pratet om noe slikt han og. men jeg gadd ikke hjelpe han. så jeg er ikke helt sikker på det der jeg. sorry ass!

7871770[/snapback]

 

Er det mulig å holde slikt for seg selv? Hjelper ikke trådstarter en plass....

Lenke til kommentar

Må jeg formatere for at memtest skal kunne gi et troverdig resultat?

 

Maskinen er ganske ny, kjøpte den i Desember og jeg pleier ikke formatere så ofte, ei heller ser jeg på det som nødvendig, siden jeg har hatt problemer med maskinen siden kjøp. Det med .net framework var nytt, men har ikke opplevd mer av det.

Lenke til kommentar

Joda, er i dialog med netshop, men de andre problemene har for så vidt dreid seg om varmeproblemer og ville vite hva den .net framework -feilen kan indikere siden den skiller seg ut. Nå har jeg riktignok fått den kun en gang og kanskje er det et engangstilfelle.

 

Har søkt litt rundt, men finner ikke noen feil til .net framework som passer. (Har 1.1 og 2.0)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...