Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ytelsesproblemer med 8800 GTS i CS


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg 8800 GTS for en uke tilbake. Jeg har lagt merke til noen jeg synes er litt rart for et så kraftig kort som det skal være å det er faktisk at den har litt fps dropp i cs når det blir flere personer. Hva kan grunnen til dette være?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939

Minne: 2GB kingston hyperx

Strømforsyningen: 350W (Trur ikke strømforsyningen skal ha så mye å si pga. den har en integrert)

7853769[/snapback]

 

Ser ut som at strømforsyningen din er for svak. Hvor mange ampere har du på 12V rail?

 

Uansett, hvis du har dvd-rom eller lignende i pc`en så plugg det ut og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Har kjøpt en strømforsyning på 500w, men hvis det er integrert strømforsyning i skjermkortet så burde vel ikke det ha noe å si? Trur faktisk ikke at det er noen mulighet for å skru av vsync på den driveren som fulgte med skjermkortet. Ja, jeg har dvd-rom, men hva har det egentlig med saken å gjøre:P?

Endret av pkaypkay
Lenke til kommentar
Har kjøpt en strømforsyning på 500w, men hvis det er integrert strømforsyning i skjermkortet så burde vel ikke det ha noe å si?

7853945[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med integrert strømforsyning i skjermkortet ditt... 8800GTS trenger mye strøm, men en grei 500W strømforsyning er mer enn nok. Prosessoren din er litt svak i forhold til skjermkortet... Jeg måtte klokke opp min A64 3000+ venice til 2,6GHz for at det sko ikke være en flaskehals. Dette er med en overklokket x1900GT. Prøv drivercleaner, siden jeg antar at du hadde et annet skjermkort i maskinen før du fikk dette. Til slutt hvis du har litt kunnskap om overklokking, overklokk prosessoren din

 

Sjekk denne guiden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=412542

Lenke til kommentar
Trur ikke det, er ikke hjemme nå så har ingen mulighet for å se etter, men det er stor sjangs for at strømforsyningen er forsvak?

7854115[/snapback]

 

Tror ikke hva? Er det en egen strømforsyning som fulgte med kortet eller bruker du den interne 350-watteren?

 

Og ja: 350W er sannsynligvis for svak til å drive det skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...