Gå til innhold

Xbox360: Mulig å forhåndsbestille GH2 på...


Gusarov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Det var da en grisehyggelig pris i forhold til det jeg trodde den kom til å lande på... Er det masse ekstra i frakt eller? Og er det endelig pris, eller kan de finne på å skru den opp seinere, selv på forhåndsbestillinger?

7848318[/snapback]

 

Frakten er 29 kr uansett tror jeg.

Lenke til kommentar
Frakten er 29 kr uansett tror jeg.

7848881[/snapback]

Stemmer. La inn bestilling som kom på 728,- med frakt. Ikke gæli synes jeg... :yes:

 

Flott at man kan forhåndsbestille det da, men datoen der er nok feil. Rett dato er 6. April  :p

Vet det fordi jeg fikk mail fra activision idag om dette :)

7849499[/snapback]

Takk for info. Så slipper jeg å bli skuffa i mars. BTW, det var datoen for europeisk/skandinavisk lansering, ikke sant?

Lenke til kommentar
Frakten er 29 kr uansett tror jeg.

7848881[/snapback]

Stemmer. La inn bestilling som kom på 728,- med frakt. Ikke gæli synes jeg... :yes:

 

Flott at man kan forhåndsbestille det da, men datoen der er nok feil. Rett dato er 6. April  :p

Vet det fordi jeg fikk mail fra activision idag om dette :)

7849499[/snapback]

Takk for info. Så slipper jeg å bli skuffa i mars. BTW, det var datoen for europeisk/skandinavisk lansering, ikke sant?

7849950[/snapback]

Ja, amerikanske releasen er vel et par dager før. Er bare å skjekke tothegame.com. De har ihvertfall oppdatert dette.

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Ja, amerikanakw releasen er vel et par dager før. Er bare å skjekke tothegame.com. De har ihvertfall oppdatert dette.

7852462[/snapback]

Har bare ikke så stor tro på de datoene på tothegame.com. Jeg mener, de lister jo opp konkrete datoer på Alan Wake og Assassin's Creed f.eks. Hvor har de fått disse fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...