Gå til innhold

Headset med mikrofon, tips?


Calc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHPC150&mcat=c405 Anbefaler jeg, bruker det og jeg elsker det over alle headset jeg har hatt...Bra lyd og digg med mute knapp på mikrofonen

Sennheiser har mye erfaring i å lage headsett så det er nok ikke ett dumt valg. Men bare så du vet det så er de klokkene i det settet der ganske små

7846897[/snapback]

Anbefal headset isteden for å kommentere ;)

Endret av Rancerz
Lenke til kommentar
Syns ikke lyden i Siberia var så imponerende

7845422[/snapback]

Du kan ikke forvente det aller beste innen lydkvalitet fra et headset som koster 500 kr og som i hovedsak er ment for gaming.

 

Egentlig så utkonkurrerer Siberia de fleste av konkurrentene i samme prisklasse når det kommer til lydkvalitet. Den eier til gaming, og duger faktisk ikke så verst til musikk. Jeg syns ikke feks. Steelsound er like bra til musikk, bassen blir litt for "pinglete" der.

 

Eneste ulempene med Siberia er at micen er ekstern, og settet kanskje ikke er av den mest solide typen. Men så lenge du er forsiktig med det, skal det gå helt fint. Jeg har hatt mitt i over et år nå, har mistet det i golvet flere ganger, men det henger fremdeles sammen i en bit :p

 

Alternativt hvis du ikke vil ha Siberia så anbefaler jeg Sennheiser PC160, men klokkene der dekker ikke hele øret.

Endret av dir3
Lenke til kommentar
JohndoeMAKT: hvilken mic er det du har?

7867336[/snapback]

Det er linket til den i prisguiden i innlegget mitt. Det viktigeste mtp lydkvalitet er IMO hvordan du fininnstiller mixeren i Windows. Har du et integrert lydkort med ville settings i mixeren kan du få during og skurring og slike ting, men med litt tuning får du lyden ganske så perfekt, nesten det samme hvilken mikrofon du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...