Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Bare lurer på hvor mye det vil koste, og når det kommer ut?
SpiritOfNorway Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) sikkert det samme som knights of the nine... 800 var det vel (altfor dyrt syntes jeg men det er vel micro$oft ) Endret 31. januar 2007 av SpiritOfNorway
Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Men dette er en ekspansion i divisjon med Bloodmoon og Tribunial, ikke sant?
MiSP Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Stemmer nok det, ja. Kanskje mer à la Tribunal, virker det som. Foregår utenfor kartet, handler om en gud... Mange likhetstrekk.
Wyldelife Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 da får vi vel en Bloodmoon aktig expansion snart Varulv, og ny by som du må hjelpe å bygge ;D
MiSP Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) da får vi vel en Bloodmoon aktig expansion snart Varulv, og ny by som du må hjelpe å bygge ;D 7845694[/snapback] Jeg skal ikke sette meg imot. Bloodmoon er noe av det beste jeg har spilt. Endret 1. februar 2007 av MiSP
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Bloodmoon var elsk elsk elsk elsk! Likte å bygge min egen lille "by" ute på øya Håper det kommer noe lignende til Oblivion, så kanskje jeg begynner å spilel det igjen... Men uheldigvis vil Oblivion ALDRI få den fine Morrowind-Stemningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå