Gå til innhold

Warhammer Online nyheter - Chaos og Empire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bare jeg som syns det er for cartoonish?

7840595[/snapback]

Vel, Warhammer verden ser ikke veldig realistisk ut.

Om du ser på følgende bilde

GoblinRockLobba_large.gif

Der kan du se at spillet faktisk er dead on på hvordan Warhammer faktisk ser ut.

Selv om det er veldig bra med en verden som er unik, og full av særpreg så er grafikken er noe man blir vant med fort. Gameplay er det som virkelig teller. Og om du liker å spille mot mennesker istedenfor mobs i et veldesignet spill så er WAR tingen.

Selv er jeg dypt imponert over hvordan spillet ser ut.

Og der er ikke helt på nivå med WoWarcraft riktig enda:

http://www.ecst.csuchico.edu/~darcher/wowa.../hunterwbow.jpg

Endret av zappy
Skrevet

Mer nyheter i gårsdagens Newsletter!

Om dere ikke har signet opp for newsletteret ambefales det på det høyeste å gjøre det asap HER.

Det er mye godsaker her. Det føreste dere bør sjekke ut er hvordan RvR systemet vil fungere som vi får forklart veldig bra i DENNE podcasten.

Så har vi galskap fra Paul barnett som forklarer den siste Chaos classen. Den har muterte armer som våpen. Jeg pisser på meg. Se den HER.

Den beste videoen med RvR footage fra presse eventen finner du HER. Det virker ufattelig gøy når man hører den gode stemningen til de som spiller.

Er en del mer, men det gidder jeg ikke poste. :)

Skrevet (endret)
Så har vi galskap fra Paul barnett som forklarer den siste Chaos classen. Den har muterte armer som våpen. Jeg pisser på meg. Se den HER.

7846118[/snapback]

Gud, jeg elsker den fyren der altså. :love: :!:

EDIT: Feil quote. :blink:

Endret av Flaringo
Skrevet

Marauderne (de muterte-arm-folkene) blir bare utrolig tøffe! De og Witch Hunter. Dette spillet blir nok bra. Gleder meg til de lanserer alvenes enheter (Både High- og Dark Elf)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...