Zappy Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Etter en presse fremvisning hos EA Mythic for noe dager siden begynner det å dukke opp en del veldig gode artikler som inneholder ny info im Empire og Chaos og en del "Hands on" PvP. Curse Gaming Har en veldig god artikkel på dette. Andre artikkler på samme event for de som er ekstra intressert: Gamespy IGN MMORPG.com TenTonHammer Eurogamer GameSpot Og en liten bunke screens tilslutt.
Trynemjoel Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 <3 Squiggies Denne tråden kunne forsåvidt vært en bump av en av de større trådene rundt dette høydepunktet av 2007
Zappy Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 (endret) Bare jeg som syns det er for cartoonish? 7840595[/snapback] Vel, Warhammer verden ser ikke veldig realistisk ut. Om du ser på følgende bilde Der kan du se at spillet faktisk er dead on på hvordan Warhammer faktisk ser ut. Selv om det er veldig bra med en verden som er unik, og full av særpreg så er grafikken er noe man blir vant med fort. Gameplay er det som virkelig teller. Og om du liker å spille mot mennesker istedenfor mobs i et veldesignet spill så er WAR tingen. Selv er jeg dypt imponert over hvordan spillet ser ut. Og der er ikke helt på nivå med WoWarcraft riktig enda: http://www.ecst.csuchico.edu/~darcher/wowa.../hunterwbow.jpg Endret 31. januar 2007 av zappy
edds Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Gleder meg villt. Dette bare MÅ bli bra med Mythic bak kulissene.
Frosten Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 mmm RvR mmmmm It's time to rally the troops and go to war!
Zappy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Mer nyheter i gårsdagens Newsletter! Om dere ikke har signet opp for newsletteret ambefales det på det høyeste å gjøre det asap HER. Det er mye godsaker her. Det føreste dere bør sjekke ut er hvordan RvR systemet vil fungere som vi får forklart veldig bra i DENNE podcasten. Så har vi galskap fra Paul barnett som forklarer den siste Chaos classen. Den har muterte armer som våpen. Jeg pisser på meg. Se den HER. Den beste videoen med RvR footage fra presse eventen finner du HER. Det virker ufattelig gøy når man hører den gode stemningen til de som spiller. Er en del mer, men det gidder jeg ikke poste.
akristina92 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Så har vi galskap fra Paul barnett som forklarer den siste Chaos classen. Den har muterte armer som våpen. Jeg pisser på meg. Se den HER. 7846118[/snapback] Gud, jeg elsker den fyren der altså. :!: EDIT: Feil quote. Endret 2. februar 2007 av Flaringo
Zappy Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) Dere MÅ se Phone Bloggen til Paul. Videoene Hell Canons, Choppa in action og Squig herder er neat. Endret 5. februar 2007 av zappy
Johkmil Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Marauderne (de muterte-arm-folkene) blir bare utrolig tøffe! De og Witch Hunter. Dette spillet blir nok bra. Gleder meg til de lanserer alvenes enheter (Både High- og Dark Elf)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå