Gå til innhold

Spørsmål om Heroic instancer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange man er disse ? skulle gjøre ramparts i går, klarer å presse oss til første bossen 5man men mobsa hitter jo cloth bruker for 10K og tanken for 2k-3k, ble jo så si slaktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
yupp, 1tank, 1 healer, 1 lock, 1 mage og 1 rouge

7839131[/snapback]

bytt ut roguen eller magen med enda en healer neste gang kanskje det går litt bedre da og husk at alle må være spec får PVE inst altså healere full Heal tank full tank gear og pots med full tank spec samme med alle andre.. og pot upp ;)

Skrevet (endret)

lurer på en ting, droper det bedre item vis du går heroic mode? eller er det bare får og få key til 25man inst?

Endret av DaXoN
Skrevet

burde vel egentlig ikke være så hard vis du har 5stk lvl 70 som går med full pot :) altså den beste armor pot til warrior og str / hp / food buff / osv ?

Skrevet
burde vel egentlig ikke være så hard vis du har 5stk lvl 70 som går med full pot :) altså den beste armor pot til warrior og str / hp / food buff / osv ?

7839322[/snapback]

Fint mulig, men tar nok mye tid og trening :) Tanken kan ta 2, maks 3mobs på seg(bra gear) 2-3k hits svir, og casters kan ikke få aggro, i de hele tatt... 10k :S 1/2shot med litt flaks... så kan ikke akkurat ta det med en PuG

Skrevet

7839322[/snapback]

Fint mulig, men tar nok mye tid og trening :) Tanken kan ta 2, maks 3mobs på seg(bra gear) 2-3k hits svir, og casters kan ikke få aggro, i de hele tatt... 10k :S 1/2shot med litt flaks... så kan ikke akkurat ta det med en PuG

7839401[/snapback]

nei det er jo klart må først farme en 1-2dager får pots / buffs og så inn på team speak / ventrilo og så min favorit grp må være

pala resto

shaman elemental / dps

warlock

warrior tank spec

priest Healer.

tror det kan funke greit mye buffs osv da. og mye heal + ank + ss :)

Skrevet

Tok Ramparts på herotic for 2 dager siden.

Warrior Tank

Warlock

Shaman (meg) elemental

Preist

rouge

Jeg var supporthealer/dps. Dog Tank/warlock/preist var lv 70. Andre 65.

Skrevet (endret)

Warrior Tank

Warlock

Shaman (meg) elemental

Preist

rouge

7839563[/snapback]

klarte dere alt? de andre som skrev her i posten var jo 5lvl 70.. jaja kanskje gear talent har mye og si på senere lvl ^^

eller det har det jo selfølgelig.

Endret av DaXoN
Skrevet

Warrior Tank

Warlock

Shaman (meg) elemental

Preist

rouge

7839563[/snapback]

klarte dere alt? de andre som skrev her i posten var jo 5lvl 70.. jaja kanskje gear talent har mye og si på senere lvl ^^

eller det har det jo selfølgelig.

7839630[/snapback]

Ja vi kjørte igjennom hele ramparts på herotic. Tror vi hadde 4 wipe. Masse potion dog.

Skrevet

Vi alle hadde full pve spec, men ikke pots.. men etter som jeg ser det er det nesten ikke verdt å gjøre heroic når man kan gjøre 10mans eller 25mans.. lootet er ho ikke så bra

Skrevet (endret)
.. men etter som jeg ser det er det nesten ikke verdt å gjøre heroic når man kan gjøre 10mans eller 25mans.. lootet er ho ikke så bra

Er ikke alle som digger å være i en guild med masse rare folk :p

Endret av WarpX
Skrevet

Greide fint sethekk halls på heroic på beta selv, dette var dog når heroic faktisk var det :p (tenk dobbelt så vanskelig som det dere møter nå :p, dog alle brukte flasks og full pots)

Skrevet
.. men etter som jeg ser det er det nesten ikke verdt å gjøre heroic når man kan gjøre 10mans eller 25mans.. lootet er ho ikke så bra

Er ikke alle som digger å være i en guild med masse rare folk :p

7841884[/snapback]

Gjøre heroic med random folk ? good luck

Skrevet
Tok Ramparts på heroic for 2 dager siden.

Warrior Tank

Warlock

Shaman (meg) elemental

Priest

Rogue

Jeg var supporthealer/dps. Dog Tank/warlock/priest var lv 70. Andre 65.

7839563[/snapback]

Sorry borry, men det er på tide å få WoWgrammatikken til å stemme litt. ;)

Skrevet
Tok Ramparts på heroic for 2 dager siden.

Warrior Tank

Warlock

Shaman (meg) elemental

Priest

Rogue

Jeg var supporthealer/dps. Dog Tank/warlock/priest var lv 70. Andre 65.

7839563[/snapback]

Sorry borry, men det er på tide å få WoWgrammatikken til å stemme litt. ;)

7843388[/snapback]

Rogue er jo riktig da... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...