Gå til innhold

Hvilken mus


AmaZe

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny trådløs mus og et nytt trådløst tastatur.

Hvilken mus er best?

Har tenkt på enten:

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer

Microsoft Wireless Optical Mouse Blue

 

Jeg spiller mest Strategi spill, slik at det gjør ingen ting for meg at den er trådløs, men har noen prøvd en av de, eller har sett noen tester?

Kan godt få forslag til andre trådløse muser :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.

 

Har hørt at microsoft er den beste :

Det var grunnen til at jeg skrev bare microsoft muser :razz:

 

er xo500 og mx700 bra?

ER dere sikker på at logitch er best?

takk for svarene :grin:

 

_________________

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Msi KT4 Ultra

xp2400+ @ xp2800+ :grin: (51C)

512mb twinmos cl 2 ram

gf 4 Mx 460 @ 300/700 :eek:

60gb western 7200

80gb maxtor 7200

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

[ Denne Melding var redigert av: AmaZe på 2002-12-01 19:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


duronpowah skrev (2002-12-01 21:25):


når det først diskuteres mus her på forumet har jeg et kjapt spørsmål:


Er optisk mus like bra som kulemus?

Tenker da på hurtighet, presisjon osv, i spill som CS, Ut2k3 etc



 

Jeg ville nok si: Hvorfor er det ingen som lager gode kulemus lenger?

Svar: Fordi optisk mus er mye bedre! Ekstra bra med godt underlag:-)

Lenke til kommentar

Ved veldig raske bevegleser har ei optisk mus veldig ofte tendenser til å bugge litt, ved at pekeren går motsatt vei etc.

 

Jeg har selv Logitech Dual optical og ved intense situasjoner i Quake3 så kan den gleppe av og til, men den er ei ganske god gamer mus.

 

Jeg kan ikke huske så langt tilbake når jeg brukte mus med ball, men jeg mener på at de klarte å fulge med, men presise var de ikke. Løsningen på presisjonen var Razor boomslang saken.

Lenke til kommentar

Like før OsloLAN som var i høst, gikk det en repotasje om ett norskt CS team på Sone2.

Alle det brukte visstnok Microsoft IntelliMouse Explorer Optical!

Klanen var visst ett av europas beste og sånn...så er det bra nok for dem, så er det vel bra nok for oss? :wink:

 

Har akkurat bestilt meg "tråd" mus og tastatur. Er lei av trådløst, ttersom batteriene blir brukt opp svært fort (i musa). Den Logitech MX700 virker jo bra, ettersom den er ladbar, men den koster flesk også! Personlig, så kjøpte jeg en MS IntelliMouse Exp. V.3.0, og ett sort Logitech tastatur.

Billig og bra!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-02 17:44, skrev GTS:

Like før OsloLAN som var i høst, gikk det en repotasje om ett norskt CS team på Sone2.

Alle det brukte visstnok Microsoft IntelliMouse Explorer Optical!

Klanen var visst ett av europas beste og sånn...så er det bra nok for dem, så er det vel bra nok for oss? :wink:


Har akkurat bestilt meg "tråd" mus og tastatur. Er lei av trådløst, ttersom batteriene blir brukt opp svært fort (i musa). Den Logitech MX700 virker jo bra, ettersom den er ladbar, men den koster flesk også! Personlig, så kjøpte jeg en MS IntelliMouse Exp. V.3.0, og ett sort Logitech tastatur.

Billig og bra!


 

Stemmer at mange av de beste bruker MS Explorer 3.0 til gaming, men mange går i disse dager over til logitechs mx-serie (500 og 300, ikke 700) rett og slett fordi den har bedre "øye"....

Lenke til kommentar

kan anbefale ms wireless optical desktop pro-pakken..

 

trådløst, ergonomisk utformet keyboard med tilhørende trådløs mus.

 

logitech-produkter er sikkert fine, de.. bortsett fra den elendige programvaren som gjør at musehjulet lagger, du ikke kan binde andre museknapper enn 1 og 2 i spill, samt at de er lite gode å holde i (hvis du har en relativt normalt stor hånd, that is).

Lenke til kommentar

Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 er klart den mest populære musen blant gamere.

 

Selv liker jeg den best.

 

Selvfølgelig vil du ikke få det samme ut av en trådløs mus, som ved en vanlig mus, det vil alltid være ørlite delay.

 

så til gaming spesielt cs/q3/Unreal osv... er det nok best med vanlig mus. men til strategi spill er det like greit med trådløs mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...