B4stian Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Når jeg prøver å pakke ut noen filer med WinRar får jeg denne meldingen: ! F:\....\VIDEO_TS\VIDEO_TS.BUP Total path and file name length must not exceed 260 characters Systemet finner ikke angitt bane. Hva gjør jeg feil?
Kontorstol Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Når jeg prøver å pakke ut noen filer med WinRar får jeg denne meldingen:! F:\....\VIDEO_TS\VIDEO_TS.BUP Total path and file name length must not exceed 260 characters Systemet finner ikke angitt bane. Hva gjør jeg feil? 7836544[/snapback] prøv å gi nytt navn på filen...
B4stian Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Det er snakk om 85 WinRar-filer + SNF-fil og MSinfo-fil. De hører sammen. Hvordan kan jeg da gjøre det uten å skade noen av de?
iSamurai Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 flytt alle filene i mappen midlertidig direkte til disken i ei mappe der og ikke bruk for mange under mapper, det er en limit der på total mappe og filnavn sammensatt. om du kan, legg filen(e) f.eks til C:\pakkmegut\ og prøv å pakk dem ut der. lykke til
B4stian Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Takk for råd, men greide det faktisk uten noen forandringer i WinRar. Var bare å høyreklikke på filene i WinRar som skulle pakkes ut og velge et annet alternativ så pakket den det ut. Er nok for mange undermapper som var problemet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå