Keltern Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Noen som har noen gode forslag til låter som er i samme stil som In Memoriam av Hammerfall?
Loerand Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hmm, instrumental rolig metal... *Tenke* Eneste jeg komemr på i farten er Nightwish - Roll Tide. BTW: Hammerfall er mye fetere uten vokal, liker de best slik
svamp Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Av den lille biten jeg hørte av "In Memoriam" på last.fm, er det nærmeste jeg kommer av min musikk disse: Symphony X - Sonata (mer klassisk) Deep purple - Contact Lost (mer rock) Ellers ser jeg for meg (har ikke hørt så mye, så vet ikke) at kanskje Edguy, Blind Guardian eller Stratovarius kan ha mer i samme gate som Hammerfall? Du kan også prøve pandora.com.
Loerand Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Stratovarius ja. Guitar Concerto er nogenlunde i samme bane
JPNord Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Må nevne Raise the Hammer av Hammerfall, som også er en flott instrumental. Man Made God av In Flames kan kanskje også falle i smak?
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Spør om sånne ting her. PS: Les første post! Denne stenges :---)
Anbefalte innlegg