Gå til innhold

Trenger hjelp med å få inn No-Explode og Cellmass


Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt denne pakken og den ligger nå og koser seg hos tollvesenet.

 

Jeg ringte dem akkuart og da fant jeg ut at om jeg ikke kunne fremlegge bevis for at det var lovlig å importere så ble de sendt tilbake igjen.

 

Det merkelige er jo at det er lov å importere fra EU, men da altså ikke USA.

 

Noen som har lignende erfaringer med tollvesenet som kan hjelpe litt?

Eller er jeg f*cked?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bodybuildereb Tommi selger jo No-Xplode i sin private butikk og mange private bedrifter selger No-Xplode. Det er lovelig å impoterte til Norge og dette burde tollvesenet vite.

7833660[/snapback]

 

Gjelder det samme for cellmass, nitrix og axis HT?

Mulig det er noe av det som holder tilbake pakken? Jeg skal stikke ned til tollkontoret i morgen å høre om det iallefall er mulig å få inn noe av tingene.

 

*Edit, vet du om noen nettbutikker jeg kan linke til DNA?

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
De ba meg egentlig bare skaffe informasjon på at det er lovlig eventuelt en link til en norsk nettbutikk som fører tilskuddet.

7833285[/snapback]

Det blir definert som legemiddel og du får det ikke igjennom tollen, bestill fra england. Så er det lettere å få det igjennom tollen uten pes... :thumbup:

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Sikker på det? Han jeg snakket med på telefonen sa jeg kunne få det gjennom om jeg kunne fremvise at det var lovlig. F.eks. med å linke til en norsk nettbutikk som selger det.

 

Jaja, jeg stikker ned å hører med dem i morgen iallefall. Så tar jeg med meg scans av boksene for å vise til innhold osv. (en kompis fikk med scans som tollen tok sist han bestillte no-explode og cellmass)

 

Men jeg bestiller definitivt fra england eller iallefall et EU land neste gang. Nå håper jeg egentlig mest på at jeg klarer å få penger igjen for greiene jeg har bestillt. Så taper jeg forhåpentligvis ikke så mye mer enn frakten frem å tilbake fra USA(tipper vel det er en 3-400kr)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Altså, "garantimetoden" (hvis jeg kan kalle den det) er å sende pakken poste restante fra england til sverige, for så å kjøre over grensen for å plukke det opp. (Burde kanskje være flere da dette er en ganske dyr måte å få det inn på pga kjøring)

 

Men nå vet ikke jeg helt hvordan du ligger an i forhold til kjøring til/fra grensen da. Ellers, så er det som du selv sier og som jeg har nevnt før. Større sjangse for å få noe inn fra england enn det er å få det inn fra USA, selv om det ikke er noe sikkerstikk å bestille det fra england heller.

 

Lykke til.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...