Gå til innhold

Levling Quest guide 60-70

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne være vennelige nokk til å gi meg en link til slik? horde siden. jeg har prøvd å søke litt selv men finner bare Joanas lvling guide eller hva den heter. og jeg er ikke intressert i å betale penger for en lvling guide ^^ og jeg er heller ikke intressert i grinding guide

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellfire -> Zangarmarsh -> Terokkar -> Nagrand -> Blade's edge -> Shadowmoon/Netherstorm. "Finn 20 grisesnuter/drep 20 griser/geleid en gris ut fra en antigris-camp"-quester trenger du ikke akkurat en guide til, og du blir pent geleidet fra sone til sone.

Skrevet

gjør alle quester som er i hver sone å join instance runs så ofte som du kan.. er nå lvl 68 og jeg er kommet til negrad, og jeg har en god del quester igjen :D

også et godt tips er å gjøre alle questene i loggen for å så gå å levere de

Skrevet

Jeg er jo ikke helt tett da. jeg skjønner at det lønner seg å queste etc. men hvis dere leser det jeg spurte om så spør jeg faktisk om et steg for steg guide... hadde jeg lurt på hva man ska gjøre for å levle så hadde jeg ikke spurt om en guide :S.....

Skrevet

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3311 gir mer enn nok veiledning til questene i de ulike zonene. Det er bare å gjøre questene i de uike sonene, gjerne i den rekkefølgen Psilocybe nevnte. Det er den rekkefølgen spillet geleider deg, og det har fungert helt fint for meg så langt.

Jeg vil ikke ha for mange spoilere når jeg løper rundt i Outland, og slik sett er kartene på worldofraids veldig fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...