Gå til innhold

Få norsk meny på telefon kjøpt utenlands


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg på en enkel måte kan får norske menyer på en mobil som er kjøpt fra England?

Akkuratt nå har jeg bare valgene engelsk, tysk, tyrkisk osv....

Selv om jeg velger språk i hht til sim, så kommer det på engelsk.

 

Takk!

7829974[/snapback]

Veldig lite informasjon her. Hvilken mobil er det ?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg på en enkel måte kan får norske menyer på en mobil som er kjøpt fra England?

Akkuratt nå har jeg bare valgene engelsk, tysk, tyrkisk osv....

Selv om jeg velger språk i hht til sim, så kommer det på engelsk.

 

Takk!

7829974[/snapback]

Veldig lite informasjon her. Hvilken mobil er det ?

7829978[/snapback]

 

En Se K750i. Kjøpt fra The Phone Phonehouse i England.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg på en enkel måte kan får norske menyer på en mobil som er kjøpt fra England?

Akkuratt nå har jeg bare valgene engelsk, tysk, tyrkisk osv....

Selv om jeg velger språk i hht til sim, så kommer det på engelsk.

 

Takk!

7829974[/snapback]

Veldig lite informasjon her. Hvilken mobil er det ?

7829978[/snapback]

 

En Se K750i. Kjøpt fra The Phone Phonehouse i England.

7830060[/snapback]

HAr du prøvd å oppdatere den igjennoom SE-sine sider ?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg på en enkel måte kan får norske menyer på en mobil som er kjøpt fra England?

Akkuratt nå har jeg bare valgene engelsk, tysk, tyrkisk osv....

Selv om jeg velger språk i hht til sim, så kommer det på engelsk.

 

Takk!

7829974[/snapback]

Veldig lite informasjon her. Hvilken mobil er det ?

7829978[/snapback]

 

En Se K750i. Kjøpt fra The Phone Phonehouse i England.

7830060[/snapback]

HAr du prøvd å oppdatere den igjennoom SE-sine sider ?

7830069[/snapback]

 

Nei, det har jeg ikke prøvd. Vil det kunne funke, tror du??

Lenke til kommentar

Oppdatering via SE sin oppdateringstjeneste vil ikke fungere, da denne leser ut hvilken landskode som ligger i telefonen og automatisk oppgraderer med samme språk. Det du derimot kan gjøre, er å ta en titt på www.davinci-team.com. Der står det hvordan du kan gjøre dette selv. Evt, hvis du synes det ser vanskelig ut, kan du sende inn telefonen til UnlockShop (www.unlockshop.no) og de vil endre språk for deg.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har gjort dette på en Siemens telefon (M45).

Lastet bare ned en ny programpakke til den aktuelle telefonen fra Siemens sin hjemmeside. Gikk fort og greit. Kan vel ikke være så annerledes til SE?

 

Men hvis SE har en slik "landskode-lesefunksjon"! (Hva-nå-det-er..) - vil det kanskje ikke fungere....

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har gjort dette på en Siemens telefon (M45).

Lastet bare ned en ny programpakke til den aktuelle telefonen fra Siemens sin hjemmeside. Gikk fort og greit.  Kan vel ikke være så annerledes til SE? 

 

Men hvis SE har en slik "landskode-lesefunksjon"! (Hva-nå-det-er..)  - vil det kanskje ikke fungere....

7836233[/snapback]

 

Som beskrevet over, kan man ikke gjøre dette ved å laste ned programvare fra SonyEricsson. Årsaken til dette er at SE ønsker å kontrollere sine importører og hvilke telefoner som blir sendt til hvilke deler av verden.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Du kan også levere den inn på et mobilverksted... De kan endre språk

7836418[/snapback]

 

Nei, autoriserte SE-verksteder kan ikke endre språkpakke. Det har de rett og slett ikke lov til å gjøre, det står i kontrakten de har med SE. Årsaken til dette er beskrevet i svaret over.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Oppdatering via SE sin oppdateringstjeneste vil ikke fungere, da denne leser ut hvilken landskode som ligger i telefonen og automatisk oppgraderer med samme språk. Det du derimot kan gjøre, er å ta en titt på www.davinci-team.com. Der står det hvordan du kan gjøre dette selv. Evt, hvis du synes det ser vanskelig ut, kan du sende inn telefonen til UnlockShop (www.unlockshop.no) og de vil endre språk for deg.

 

-snubbel

7830294[/snapback]

 

 

Skulle prøve meg på denne davinci, men kunne ikke finne K750i....er jeg blind eller finnes den rett og lett ikke der?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt forskjellen på K750 og K750i...

7840036[/snapback]

 

K750 og K750i er det samme. I'en står for Internasjonal modell, i motsetning til C som er Kinesisk (på enkelte modeller.)

 

Support på DaVinci får du på deres forum, www.seuniverse.com. Det er link til forumet på hjemmesiden deres.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Prøv å poste her:

 

forum.unlock.no

 

Disse gutta har bred erfaring. Spesielt med SE K750i..

 

Dette er en veldig populær telefon å "modde", siden den i bunn og grunn er identisk med W800i. I tillegg til å byte språk kan du muligens få oppgradert Medieavspilleren og få "flight-mode".. Muligens, da det avhenger av produksjonsdato på telefonen..

 

vh.

 

T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...