Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser du bruker stålplast i prosjektet ditt, bare lurte på, er det vannskelig og bruke, vurdere det selv men det krever et varmt og godt ventilert rom (vilket jeg ikke har) ble de gassene som den avgir noe problem?

8188879[/snapback]

 

Veldig enkelt å bruke, vare ta ut en dasj av boksen, bland inn 3% herder (kan bruke mere herder, men da må du jobbe veldig kjapt for da blir alt herda innen 1 min. ca 3% gir deg 10 min med jobbing før alt er hardt. når man jobber med dette er det som å smøre på potetstappe på en måte, så er ikke så lett å forme ting, men smører man på og etterpå skjerer ut med dremmel eller pusser ned så blir et fint. Et av mine triks er å vente til det nesten størkner, så bruk en tapetkniv og skjere bort alt du ikke har bruk for så slipper du masse pussing, pussinga lager veldig fint støv, så hvis du gjør det på stua sånn som jeg gjorde, må du baser deg på å vaske ned hele stua for dt blir støv over alt. Lager veldig sånn "malings/lakk lukt" så forderl å sette opp vindu og dører når du holder på. trenger ikke å være så varmt, når herdern begynner å virke inn på stålplasten blir den selv så varm at man kan brenne seg på den. Bare følg bruksanvisingen på boksen så går det greit :)

Lenke til kommentar

Veldig enkelt å bruke, vare ta ut en dasj av boksen, bland inn 3% herder (kan bruke mere herder, men da må du jobbe veldig kjapt for da blir alt herda innen 1 min. ca 3% gir deg 10 min med jobbing før alt er hardt. når man jobber med dette er det som å smøre på potetstappe på en måte, så er ikke så lett å forme ting, men smører man på og etterpå skjerer ut med dremmel eller pusser ned så blir et fint. Et av mine triks er å vente til det nesten størkner, så bruk en tapetkniv og skjere bort alt du ikke har bruk for så slipper du masse pussing, pussinga lager veldig fint støv, så hvis du gjør det på stua sånn som jeg gjorde, må du baser deg på å vaske ned hele stua for dt blir støv over alt. Lager veldig sånn "malings/lakk lukt" så forderl å sette opp vindu og dører når du holder på. trenger ikke å være så varmt, når herdern begynner å virke inn på stålplasten blir den selv så varm at man kan brenne seg på den.  Bare følg bruksanvisingen på boksen så går det greit :)

8191305[/snapback]

 

tusen takk for svar... lykke til med stewie så sees vi på tg :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...