Stifi Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Velg det som ser meste foolish ut på en tauren.
Akira Kurosawa Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Blås i Tauren, lag deg en Dverg. De er så stygge at de har stil.
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Blås i Tauren, lag deg en Dverg. De er så stygge at de har stil. 7836500[/snapback] Han spør om hvordan hans Tauren skal se ut, det vil si at han har bestemt seg for en Tauren og inget annet. Personlig syns jeg de mørke egner seg best, gjerne med halvt/halve horn , da er de ikke "perfekte" på noen måte, og set ser ut som det har tatt en støyt opp gjennnom tiden
Bytex Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Samma det, alle roper /moo etter deg uansett for evig tid
WarpX Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Har en Tauren med to halve horn og mørk hud, er fornøyd med den. Dessverre er den satt på vent fordi jeg har andre chars, deriblant en gnome warlock som levles til 70 fordi jeg har venner som dessverre spiller ekle kjernefamile/politisk korrekte ally.
WarpX Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Tauren er stygge. Skal du ha noe pent, go Human ellerno Alliance-vissvass. Horde er ikke pent. Taurens er bare helt rått å spille. Om det er noen som mener de er stygge, FINT. Flere drittunge-ally som blir redde da. Human må være noe av det mest KJEDELIGE å spille, med ufattelig falsk /laugh og /cry (male). Utrolig orginalt. Male NE ser teit og gay ut. Hvis du mener tauren er pene, lurer jeg på om du tenker "Oj, det var jo en PEN ku" når dere kjører forbi en kuflokk på sommeren? Neh, jeg tenker at det hadde vært fint om en NE kunne bli trampet ihjel under dem Endret 31. januar 2007 av WarpX
Heart Break Kid Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Likte den tanken :!: Endret 31. januar 2007 av Heart Break Kid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå