Gå til innhold

Høyeste Spillelenge på Wii

Szmekken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lengste jeg har spilt i strekk er ca 15 timer på Zelda første dagen. Så tidlig jeg sto opp den dagen for å sikre meg en Wii så tok ikke det lange tiden før jeg sovnet etterpå^^'

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12.

Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter..

7829542[/snapback]

Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt :ohmy:

Skrevet
Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12.

Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter..

7829542[/snapback]

Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt :ohmy:

7830558[/snapback]

Haha :!: Joda gikk smertefritt det ;) Hadde jeg bare ikke blitt så jævlig trøtt så skulle jeg fortsatt å spille :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

I annledningen at jeg er alene i påsken, og ikke har en dritt å ta meg til, la jeg sammen all spilletiden på Wiien siden 17 des. Siden da har jeg spillt i til sammen litt over 7 døgn. Haha :D *skammer seg*

Skrevet

Vel... Er ikke i Wii da, men jeg og noen kompiser kjøpte inn noen nye spill, energidrinker og pizza og spilte i rundt 30 timer i strekk eller noe. :D Tror det var Timesplitters oog... Et annet et :p

Skrevet (endret)

Når wow var ute spillte jeg nesten 16 timer om dagen i et år. Tror gjennomsnitte lett landa over 10 timer om dagen. Med wii er max 9 timer. Føler ikke at wii spillene er så fengslende over lengre perioder. Morrsome spill, men ikke den må komme til neste brett driven.

Endret av Oas3k
Skrevet
Finnest det ein statistik som viser hvor mye man har spill til sammen. Eller må man fram med kalkulatoren ?

8293048[/snapback]

Japp, det må man :D , jeg brukte excel...tok 15 min eller så

Skrevet
Finnest det ein statistik som viser hvor mye man har spill til sammen. Eller må man fram med kalkulatoren ?

8293048[/snapback]

Om du bare skal finne ut for en dag kan du jo bruke det skjemaet..

Men om det er flere dager må du frem med kalkisen, ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...