Zetec Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal klone disken min jeg akkurat har installert Home Premium på i tilfelle den skulle kræsje for meg en dag. Men PQ ImageCenter jeg tidligere har bruk på XP/2000 fungere ikke på Vista disken. Noen som vet om et program som funker? Aller helst et de har testet selv med og ikke bare antagelser
L O G I M A N Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Acronis True Image 10 fungerer med Vista
Hårek Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det er jo et innebygd kloneprogram i Vista: Windows Complete PC Backup and Restore http://www.microsoft.com/windows/products/...tepcbackup.mspx
Zetec Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Ja, men alt innebygd i OS har jeg dårlige erfaringer med. Vil aller helst ha en jeg kan betale for og noen jeg kan maile/ringe for support. Microsoft ringer jeg aldri igjen! ..og et jeg kunne starte opp fra DOS er det aller beste, da kan jeg klone disker som har diskfeil ved å velge bort filsystemsjekk, ødelagte sektorer og overflødige feil. PQ ImageCenter (fra en gang på 90 tallet..) kloner ikke Vista disker av en eller annen grunn.
L O G I M A N Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Acronis er et utrolig kjekt verktøy. Inneholder også partisjonerings og formateringsmuligheter. Alle disse funksjonen er også å finne på den bootable cden du kan lage i Acronis Endret 29. januar 2007 av sesteen
Zetec Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Acronis er et utrolig kjekt verktøy. Inneholder også partisjonerings og formateringsmuligheter. Alle disse funksjonen er også å finne på den bootable cden du kan lage i Acronis 7823964[/snapback] Suverent, det hadde jeg ikke fått med meg. Skal lage meg en nå og teste, og funker det så har jeg funnet programmet jeg leter etter :)
L O G I M A N Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det høres bra ut. Jeg har bruk Acronis i årevis. Jeg bytter aldri det ut til fordel for noe innbygd (iallefall ikke MS sitt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå