Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lukten av bæsj.. mer problem enn uproblematisk.


Gjest THEboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enhver fetisj som overtar en stor del av hverdagen din, kan lett bli et problem. Om dette begynner å ta for mye tid og penger, er det eneste rette å søke hjelp.

7832255[/snapback]

 

Bæsjfetisj er vel en ganske billig fetish da :dribble:

7832471[/snapback]

I førstepost skriver han at han har kjøpt bæsj på Internett. Jeg vet ikke helt hva kiloprisen på bæsj er for tiden, men det hørtes uansett ikke så inmari billig ut. :p

Lenke til kommentar
Jeg finner bæsj svært lite tiltrekkende..

Og jeg finner sikkert din fetish svært lite tiltrekkende. Folk er forskjellige ok?!

Dersom du derimot ønsker å bade i bæsj gjennom livet ditt, så får du søke litt på nettet etter andre som deler fetishen din :)

Da har du missforstått. Er ikke bæsjen i seg selv jeg liker så godt, men lukten.

 

Må det være fra mennesker?

Ja.

 

Er det sånn at du bare blir tent av bæsj, eller blir du tent av andre ting også?

Er ikke selve bæsjen jeg blir tent av, men lukten.

Scatting er ikke helt my cup of tea,

Scat er ikke min ting heller. Scat går mer ut på å 'bli brukt som toalett', spising, osv.

 

Jeg vet ikke helt hva kiloprisen på bæsj er for tiden, men det hørtes uansett ikke så inmari billig ut.

Er vel ingen kilopriser og sånn, men man kan "bestille etter ønske" hvist man ønsker det. For eksempel at bæsjselgeren bare har spist kål en hel dag, løs avføring, hard avføring, o.s.v.

 

jeg lukter på det daglig og tre-fire bikkjer som driter i stua mi så jeg kan lukte på.jeg har fått flyttet septik tanken til rommet mitt nå og når jeg blir stor skal jeg søke som septik-tømmer.

:ermm:

Hvorfor klarer ikke dere 14 åringer å ta noe seriøst?

 

 

Har foresten bestillt time hos legen nå..,

Lenke til kommentar
Er vel ingen kilopriser og sånn, men man kan "bestille etter ønske" hvist man ønsker det. For eksempel at bæsjselgeren bare har spist kål en hel dag, løs avføring, hard avføring, o.s.v.

 

Kan jeg spørre hva du har tenkt å si til legen?

 

Du som.... liker lukten av bæsj.. hvilken mat burde man spise for å få den beste bæsj lukten?

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke..har vel tenkt til å forklare situasjonen slik den er, slik som det har b litt oppfordret her, også se hva han sier og kanskje gjør til det.. :hmm:

 

Beste bæsjlukten? I dine øyne (erh nese) eller mine?

 

Det som lukter vondt for deg synes jeg lukter godt.. godt og opphissendes.

Lenke til kommentar
Vet egentlig ikke..har vel tenkt til å forklare situasjonen slik den er, slik som det har b litt oppfordret her, også se hva han sier og kanskje gjør til det..  :hmm:

 

Beste bæsjlukten? I dine øyne (erh nese) eller mine?

 

Det som lukter vondt for deg synes jeg lukter godt.. godt og opphissendes.

7841763[/snapback]

 

Har du prøvd og bli kåt av andre ting? kanskje du glemmer den litt spesiele fetichen da... eller's burde du finne noen og snakke med tror jeg

Lenke til kommentar

Vi er alle forskjellige.. Alle liker å lukte på sin egen bæsj og prump, så hva er så ille med å lukte på andre sin også.

Nei damer som lukter bæsj er ikke så overseg turnon. Det er i første rekke selve lukten, ikke om det er dame eller mann som selv lukter bæsj.

Lenke til kommentar
Vi er alle forskjellige.. Alle liker å lukte på sin egen bæsj og prump, så hva er så ille med å lukte på andre sin også.

Nei damer som lukter bæsj er ikke så overseg turnon. Det er i første rekke selve lukten, ikke om det er dame eller mann som selv lukter bæsj.

7848547[/snapback]

 

Alle liker ikke å lukte på sin egen bæsj og promp, nei.

Som du selv sier, er vi alle forskjellige. Ikke prøv å dra inn alle andre i din syke verden.

Lenke til kommentar

Herregud, er vel "naturlig" for noen dette vel.. er veldig, veldig, veldig langt fra naturlig for meg, å faktisk tenne på promp og lukten på det.

 

Som de fleste veit er det flere som tenner på bæsj @ Scatting.. Et kjapt søk på google, så finner du dine likesinnede :)

 

Tror neppe trådstarter TheBoy startet tråden for å få kritikk mot sexlysten sin, som må sies å være ekstraordinær.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Altså. Jeg ser ikke hvorfor du skal måtte gå til lege. Du er garantert ikke den eneste med sånn fetish, og mange har rare fetisher. Din er veldig spesiell ja, men virker ikke som noe som kommer til å plage deg.

 

Du vil ikke at folk skal bæsje på deg, og heller ikke spise bæsj og sånn, bare lukte. Såvidt jeg skjønner det så skal du kunne leve med det ganske problemfritt uten at noen trenger å vite det.

 

Hehe blir litt spesielt hvis dama di slipper en skikkelig båt på dass, og du går inn rett etterpå for å pusse tenna og kommer ut blodkåt;) hehe

Lenke til kommentar

Kjøp avføringsmiddel og en hau med norgesglass! (dette var den useriøse delen)

 

Hvis du virkelig blir kåt av lukten av bæsj, er det vel ingen som kan ta fra deg det.

Mitt forslag er vel bare å leve med det. Som sagt, så er folk veldig forskjellige...

 

EDIT:leif

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
Men nå ser ikke jeg noe galt i at dama / samboer får vite om den ekstremt snåle fetishen..

7856137[/snapback]

 

Det er jo ikke noe galt i det om hun godtar det. Men de fleste ville finne dette ganske frastøtende og sånnsett er det ikke nødvendig å gjøre ting verre for seg selv enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Hvorfor ville noen finne det frastøtende ? altså, liker man det, så liker man det. Hvis ikke trådstarter spør konstant om å få en promp i tryne, så ser jeg ikke noe grunn til å frastøte det .. hehe

7857513[/snapback]

 

Det kommer selvsagt an på i hvilken grad han "praktiserer" dette, men om du nettopp hadde truffet en dame og fant ut at hun tente på noe sært som du ble kvalm av å bare tenke på, så hadde gjerne ikke det vært det beste grunnlaget for et forhold?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...