nikrus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Heisann Jeg har en lvl 63 UD warrior. Jeg tenkte meg at blacksmithing og mining ville være fine professions i og med at jeg TRODDE jeg kunne lage armor/våpen til meg selv. Men dette er ikke tilfelle, derfor lurer jeg på om jeg burde dropp min 316 miningen og 263 blacksmithingen min for herbalism og alchemy så jeg kan få meg noen brillefine leveling pots. Mens jeg tror derimot at det er mer lønnt å være BS + miner på lvl 70. Hva tenker dere om saken?
Zash Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du kan jo lage armor og våpen til deg selv, du må bare levle skill i blacksmithing først... også kommer det annpå om du velger Armor eller Weapon Smith. Mining er det jo en god del penger i og... Det å begynne på nytt i en gathering skill tar lang tid, og det blir myye løping før du kan tenke på å plukke blomster i Outlands. Alchemy er jo en grei skill, men pot'er går jo an å kjøpe... verre med de feite bop tingene du får på lvl 70 som blacksmith... Det er iallefall mine tanker om det..
TRS Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det å begynne på nytt i en gathering skill tar lang tid Tja, vil kanskje si det samme når det kommer til mining, personlig synes jeg skinning og herbalism går veldig fort i forhold til mining. Når det gjelder hva å velge av blacksmith og alchemy så vil jeg si det kommer litt ann på om du har et brukbart guild, da noen av tingene som kreves for de "tøffeste" nye tingene som blacksmith gjerne trenger ting som dropper i raid-instances såvidt jeg vet (men kan selvfølgelig ta feil her). Å kunne forsyne seg selv med pots er jo litt greit sånn sett, men har dette på en alt selv og har blacksmithing/engineering på main nå. Endret 29. januar 2007 av TRS
Walts Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 mest av tingene for de "syke" itemene nå til dags dropper i 5mans, men noe av det er bop (primal nether)
Zash Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 QUOTE(Zash @ 29/01-2007 : 10:47)Det å begynne på nytt i en gathering skill tar lang tid Tja, vil kanskje si det samme når det kommer til mining, personlig synes jeg skinning og herbalism går veldig fort i forhold til mining. Enig med at det tar lengre tid med mining enn med herb eller skinning, men fyren har 315 i mining... Og Nikrus, er du mest ute etter å tjene penger eller bare potter eller armor/wåpen?
nikrus Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 QUOTE(Zash @ 29/01-2007 : 10:47)Og Nikrus, er du mest ute etter å tjene penger eller bare potter eller armor/wåpen? 7822486[/snapback] Tja, si det... Er vel egentlig mest ute etter items, men jeg syns at blacksmithing items stortsett er dårlig. Jeg har tatt meg en titt på TBC plansa, og det ser lovende ut det, men jeg er litt redd for at det blir enklere å skaffe seg våpen/armor i instancer når man begynner på end-game raiding.
Darth Kjell Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 BS har blitt MYE bedre etter TBC, men hvis ingen av tingene du kan lage frister, gå for herb/alc. For en stund siden gikk jeg fra 300 mining/300 engi, til herb/alc, og jeg brukte bare en halv dag på å nå 300/300. Med epic mount er det utrolig raskt å plukke blomster i low lvl areas. Jeg brukte en guide jeg fant på blizzard-forumet. Ut ifra den viste jeg (ca) hvor mange blomster jeg skulle plukke, og hvor jeg finner de lettest. Blomstene sendte jeg til en alt, slik at de ikke tok opp alt inventory. Så gikk jeg bare til UC der jeg lagde potions til den store gullmedaljen. Synes å huske at jeg måtte gjøre en quest eller to også da. Btw, utrolig greit og kunne lage potions selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå