SubtleINC Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har en ekstern harddisk hvor jeg har all musikken min og slikt, men når jeg går inn på disken L: etter jeg har bladd ett par mapper så kommer det en feilmelding med explorer.exe og må lukkes. Dette skjer kunn på L: og ingen av de andre partisjonene. noen enkel fiks på det ?
twentyfour Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Prøvd å slenge over filene dine på en DVD eller en anna harddisk.. og så formatere den eksterne harddisken ?
SubtleINC Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Prøvd å slenge over filene dine på en DVD eller en anna harddisk.. og så formatere den eksterne harddisken ? 7822389[/snapback] kunne gått det, men jeg kan ikke browse den, da kommer det feilmelding.
S.M. Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hva med å teste å browse / dir. filene i dos.? I såfall kopiere dem over..
twentyfour Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du kan teste å sikkerhetskopiere filene på HDen... Høyreklikk på disken på min datamaskin. Så Egenskaper > Verktøy > Ta sikkerhetskopi
Søppelsveitt Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Slenger meg på her med samme problem. Nå har jeg gått helt lei og har sotte av dagen i dag og morgendagen til formatering. Dette blir veldig ukvalifisert gjetning, men jeg har en mistanke om at det kanskje har noe med wmp å gjøre. Eneste partisjonen som dette problemet oppstod på, var den med diverse wma- filer fra ymse steder.
grebnord Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei:-) Har du prøvd på en annen maskin? Kan være greit å sjekke.. Prøv å oppdatere usb-driverne og disk-kontrollere, ja og andre som kan være medvirkende, i første omgang.. Greb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå