Gå til innhold

WarRock - BF2+CSS! Commercial Launch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller clanwar nå, PM meg for å joine et av de beste clanene på warrock og et av de eldste.

Black Evil Army

hjemmeside: www.beaclan.moo.no

Xfire: nasir91

Aldri tapt en clanwar unntatt en i sommer, join oss, MANGE norske warrock spillere 1337! Bra community også. ;)

Btw, jeg er leder av clanen.

Lenke til kommentar

BEA VS TLK = WIN!

Da vant vi da, overlegent, takket være vår granat skills og våre sniper utkikkere, tok alle som viste litt hud ;).

BEA do it again!

De fleste som søker inn i clanen får joinet, ha litt skills men ikke for mye, bare du kan spillet ;). Vi vil trene deg opp.

70% norsk clan, med noen få UK,US og Holland spillere ;).

Lenke til kommentar
BEA VS TLK = WIN!

Da vant vi da, overlegent, takket være vår granat skills og våre sniper utkikkere, tok alle som viste litt hud ;).

BEA do it again!

De fleste som søker inn i clanen får joinet, ha litt skills men ikke for mye, bare du kan spillet ;). Vi vil trene deg opp.

70% norsk clan, med noen få UK,US og Holland spillere ;).

7843082[/snapback]

Jeg er med, kontorstol :w00t:

Lenke til kommentar
Selv om det ikke er riktig sted å rekruttere, lager jeg et innlegg ved Guild/clan rekruttering nå.

Kontorstol Xfire er påbudt, det er det beste IM-messenger ever!

www.xfire.com

Add meg: Nasir91

Så fikser vi nok en plass til deg og ;)

7843178[/snapback]

Må bare instalere spillet...

(Har nettop formatert)

Lenke til kommentar

Må nok si at Comrade er en direkte rip.off, comrade suger. Jeg liker den ikke, skikkelig rip.off ink spillene også.

Vi er konservative og holder oss til xfire > mindre memory usage, mer vant til det og bedre, større og bedre community.

Skaff xfire da, skjønner at du er liberal ;). Har prøvd comrade, det sugde.

Her er linken for BEA clan:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=708798

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Hmmz... skeptisk.. :whistle:

Virker som om WarRock virkelig suger alt ut av adsl linja. Roommate'n får nesten ikke til å gå på vg.no når jeg spiller. Trodde ikke en FPS var så rå på bitraten. Må nesten teste med ethereal for å sjekke.

Specnaz91, bruker dere TS? Kan heller ta en prat der enn å begynne med xfire. ;)

Forøvrig, har 2GB ram, Nvidia 7600GS 256MB. Kjører 1248x1024 (eller der omkring). Prøvde med alt på, da kræsja spillet. Den liker ikke at jeg tar på fx greiene. Depth perception var gøyt da. Ble litt frika i starten. Hehe.

Lenke til kommentar

Ja, vi har teamspeak.

http://z15.invisionfree.com/Black_Evil_Arm...?showtopic=1850

Men warrock bruker en p2p funksjon, som muligjør at en server kan hoste flere servere inn i seg. Så hvis f.eks jeg lager en room, også joiner f.eks du da deler vi på bandwith usagen av serveren. Ulempe med det er når høy-ping spillere kommer, det vil få alle til å lagge.

Men bare join eller lag room med GREEN ping, så slipper du disse laggete spillerne ;).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Spiller clanwar nå, PM meg for å joine et av de beste clanene på warrock og et av de eldste.

Black Evil Army

hjemmeside: www.beaclan.moo.no

Xfire: nasir91

Aldri tapt en clanwar unntatt en i sommer, join oss, MANGE norske warrock spillere 1337! Bra community også. ;)

Btw, jeg er leder av clanen.

7842637[/snapback]

jeg har sendt mail angående, aplly, med nick sarcoex.

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...