Gå til innhold

WarRock - BF2+CSS! Commercial Launch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du kan fortelle, ram, skjermtype og høyeste resolution, grafikkort burde vel ordne.

Men noe generelt som jeg kan si til deg, er at gå inn på nvidia control panel hvis du har nvidia kort og inn på instillinger og sett på Vsync, det vil nok ordne det.

Men sett på alt! Hvis du vil ha lys ved lyspærene osv, kan du slå på det. En annen kul effekt for PS 2.0 kort og høyere er å gå på FX og slå påå water effect, da blir vannet krystallklar som på BF2 ^^

Den beste i warrock av dere i diskusjon.no som jeg har sett er: Gtamann og taakefrost :)

EDIT: OM CA 1 UKE GÅR WARROCK NED FOR 1 UKE, DA VIL MAN LASTE NED NY CLIENT! COMMERCIAL WARROCK STARTER :thumbup:

Ja, jeg blir med å game 19:00 :)

Endret av specnaz91
Skrevet

Hvis du kan fortelle, ram, skjermtype og høyeste resolution, grafikkort burde vel ordne.

Men noe generelt som jeg kan si til deg, er at gå inn på nvidia control panel hvis du har nvidia kort og inn på instillinger og sett på Vsync, det vil nok ordne det.

Men sett på alt! Hvis du vil ha lys ved lyspærene osv, kan du slå på det. En annen kul effekt for PS 2.0 kort og høyere er å gå på FX og slå påå water effect, da blir vannet krystallklar som på BF2 ^^

Den beste i warrock av dere i diskusjon.no som jeg har sett er: Gtamann og taakefrost :)

Skrevet (endret)

Im in ! er med 20:15 :))))

Please gi server info, hvem hoster?

Siden GTA-mann sliter med åp lage room, lager jeg en

Server: London-UK

Mode: Close Quarter Combat

Name: Diskusjon.NO

Slots: 4/16

Kom igjen folkens, ta dere en tur!

Håpes vi møtes!

Endret av specnaz91
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

vi hadde bra game først, men så stakk flere pg flere og det ble bare meg og gtamann igjen P, jeg ble eid så jeg stakk, kjedelig med 1v1 (syns jeg da)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
lurer på om jeg er god jeg :)

7835522[/snapback]

ja du var litt god ja, spilt CS før tipper jeg?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

spilt BF, HL, CoD før da?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
:hmm: Hvor mange er det som spiller sammen? Blir jo nesten som en ordentlig krig hvis det er MMO.
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
jeg spiller hver dag :)

7839999[/snapback]

Det jeg spurte om var hvor mange som spiller sammen på en server.

Skrevet

den ekte MMO fasen kommer snart, la clan systememt bli implemetert, så kommer det en planetside lignende system w000t w000t.

Da blir dt mange tusen på en server ja, clan sloss mot clan, gå i alliance osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...