pleiadene Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil i alle fall ha neonode.får håpe den kommer til Norge
auto6 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg bare lurte på noen ting. Denne er kortere enn andre mobiler. Da må mikrofonen være mye lenger fra munnen når du snakker. Har dette noe å si på talekvaliteten? Er det noen som merket noe på den gamle Neonoden? Er det noen som vet hva knappene på siden og toppen er til?
Jørnan Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Tviler på at det har noe særlig å si. Bluetooth handsfree-er er jo korte også ... Men nå har jeg aldri tenkt over talekvaliteten de har
Shhhh Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Likte fargene Blir meget spennende å følge denne. The keyboard appears on the screen and is faster and less heavy to work with than an ordinary keyboard. Litt usikker på denne, liker å ha respons på tastene når jeg skriver.
JackBauer2 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Slik jeg har forstått det får du respons i form av en lett vibrering hver gang du trykker en tast. Noe du ikke får på de øvrige touchscreen-mobilene på markedet. Leste nylig Cnet's vurdering av LG's Prada-telefon og det var en av de mest negative tingene, at man ikke fikk en følelse av å ha tastet inn ved skriving av tekstmeldinger. Alle som har eid den forrige utgaven (som jeg har sett) trekker jo gjerne fram det som en av de beste tingene med Neonode, at den er veldig god å skrive sms med. Korriger meg gjerne(det er en håndfull faste her på forumet som har den).
JackBauer2 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Ikke så mye nytt om Neonode den siste uka, men nå ser det ut til at dingsen har halt i land en ny kontrakt! En distrubitør i Athen, MyPhone, har inngått distribusjons-avtale med svenskene. MyPhone dekker i tillegg til Hellas - Kypros og enkelte sør-øst-europeiske land. De samarbeider med de 3 største nettverksoperatørene i Hellas og den størstehi s-ø-europa. De har mer enn 1000 butikker knyttet til seg. Det var første domino-brikken, snart ligger verden for Neonodes føtter..
Skavold Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Neonode har fått tak i distributør i Norge, forresten Dette skal være bekreftet av markedsdirektøren i Neonode.
JackBauer2 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Jøss, hvor hørte du det? På movilen.no i dag står det: "Neonode har flere forhandlilnger gående, også med nordiske distributører med virksomhet i Norge. - Når regner du med å kunne ha en nordisk avtale på plass? - Jeg håper vi kan sluttføre forhandlingene før sommeren, svarer Hallberg. I så fall kan de første N2-mobilene fra Neonode komme i norske butikker like over sommeren."
Skavold Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 I en liten e-postdiskusjon med journalist Magnus Eidem i Dagens IT, fortalte han meg at Neonode vil bli importert til Norge av Brightpoint, men telefonen skal enda ikke være i produksjon (pr. 13. mars). Jeg tar det for god fisk, og gleder meg til den ankommer landet, og forhåpentligvis selges med NetCom-subsidiering, slik at økonomien min ikke lider spesielt ved kjøp av slik en lekkerbisken!
JackBauer2 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Kjempespennende! Får håpe den kommer til Norge i løpet av mai/juni. .Her er enda en video av N2.
Shhhh Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Det var gode nyheter. Vi får krysse fingrene og håpe på at det er sannhet i påstandene her
Blue Gene Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Har fulgt med litt på denne telefonen, og den virker ganske så spennende. Tror den kan bli en god konkurrent til Prada og iPhone, og jeg funderer på å kjøpe den. Problemet med Neonode er at den ikke har verken WiFi, EDGE eller 3G. Hadde den hatt en eller flere av disse funksjonene så ville den vært mye mer aktuell. I tillegg skal det sies at Prada og iPhone later til å levere en mer komplett pakke totalt sett. Vi får se om Samsung*, SE og Motorola klarer å komme med noe spennende snart. *Annet enn det Samsung har annonsert allerede, som ikke er så spennende egentlig. Endret 26. mars 2007 av LioKaiser
JackBauer2 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Neonode KAN bli store.. Selskapet har vært i samtaler med de store operatørene i USA den siste uka. Det er mange som mer enn gjerne vil prøve å slå AT&T som har enerett på distribusjon av Apple's iPhone. Jeg ser ikke bort fra at N2 kan komme på US-markedet før, samtidig eller kort tid etter iPhones debut i juni.
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Noen som har noen nyheter angående N2? Lenge siden det har vært liv her. Tror dette er mobilen jeg kommer til å kjøpe meg.
Knocksock Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Testa Neonodes siste på 3GSM i Barcelona. Hadde jo bare lest litt om den tidligere. Tror ikke Neonodes kommer til å bli store i den forstand at de konkurrerer ut andre (at de forsvinner) - det er denne dippedutten for spesiell til. Tror nok det er mest geeks som kommer til å evt. kjøpe disse. Min mening er at skjermen var altfor liten, men det er jo noe av cluet her - den skal være liten. Den spesielle styringa (dra fingeren over for å bryte lys-strålene) passet ikke meg. Vet ikke om det er sluppet noen bilder - men bildet som ligger på første sida av innleggene her er vel nokså likt det jeg kan huske. Noen som har noen nyheter angående N2? Lenge siden det har vært liv her. Tror dette er mobilen jeg kommer til å kjøpe meg. 8366176[/snapback]
SondreR Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Vet man noe mer om når denne kommer? Viser seg så at den andre mobilen som jeg vurderer, kommer i 7-9. mai til norske butikker, og da er det ikke noe stress å vente noen dager til på N2.
JackBauer2 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Muligens interessant, kopiert fra redneo-forumet, postet av brukeren Guillermo: "It seems Neonode has been included among the top 15 fierces companies in the wireless/telecom industry for 2007. Here's the link: http://www.fiercewireless.com/Fierce15/2007/neonode In the description it says: "Going public won't be a huge win for the handset maker, but updating the N2 with a larger screen for the U.S. market and inking deals with ... will pit the company's wares squarely against Apple's iPhone." So it seems an N2 update is already planned, on its way, and with a larger screen."
thomassit0 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Håper virkelig det, jeg syns den var veldig interessant, men for liten og dårlig skjerm trakk ned nok til at jeg ikke ville kjøpt den.
Skavold Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Vet man noe mer om når denne kommer? Viser seg så at den andre mobilen som jeg vurderer, kommer i 7-9. mai til norske butikker, og da er det ikke noe stress å vente noen dager til på N2. 8440286[/snapback] Jeg bumper dette spørsmålet jeg. Hvilken telefon er det du venter på forresten?
SondreR Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg står mellom Samsung U600 og denne. Jeg tror jeg tar den som først kommer ut - for jeg er sykt giret på en ny mobil nå. har en fra -99, eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå