Gå til innhold

Se opp for Neonode!


Anbefalte innlegg

Har fortsatt tvil om at ett garasjefirma skal kunne komme med state of the art mobil som ikke Nokia feks med sine psycho ressurser skulle kunne lage hvis de vil.

7860840[/snapback]

Nå har jo Neonode allerede for mange år siden bevist at de var teknisk sett foran mange av milliard-produsentene, så jeg har i alle fall store forventninger til hva de har å by på, nå når de har enda mer erfaring, og sikkert mye større ressurser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette syns jeg er interessant, selv om det ikke trenger å bety noe:

I 2005 hadde Neonode en design-konkurranse hvor man skulle komme med forslag til hvordan en ny telefon burde se ut. Vinneren ble en Simone Buslacchi fra Italia.

Det rare er at når du søker på navnet hans (med anførselstegn) får du svært få treff (det er riktig stavet, han har skrevet 2 poster på Red Neo-forumet).

Når du klikker på de 4-5 som har med Neonode å gjøre får du ikke se vinner-designet, det er åpenbart fjernet fra Red Neo-forumet. Dette er synlig når man søker på navnet hans på billedsøk.

Det eneste designet som er lett å finne er det som kom på 2. plass, som det er bilde av på forrige side. Som er stygt.

 

Har lest flere steder at den nye N2 er sterkt inspirert av vinneren i konkurransen.

Da er det vel logisk at Neonode har ønsket å fjerne alle billedbevis på det som skal være en stor happening om mindre enn 9 dager. Og siden Neonode aldri var noen storselger er det begrenset hvor mange som trykker vinner-designet på diverse nett-forum eller mobil-sider.

Bortsett fra på det dedikerte forumet.

Som altså har fjernet bildet.

Sjekk om du kan finne sider som viser dette designet.

Det kan være ganske likt "the real thing".

 

Ble litt konspiratorsk her, men syns det hele var litt mystisk.

Formen ligner jo på ultralydbildet, men den er sikkert tynnere.

post-116692-1170552869_thumb.jpg

post-116692-1170556280_thumb.jpg

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

neonode_n2.jpg

 

Tja, den var mindre enn jeg hadde trodd.

Tviler på at det er mulig å ha et akseptabelt kamera med videoopptak av en viss kvalitet i den saken der.

Lydkvaliteten tviler jeg også på at er noe å skryte av.

Inntil videre er jeg SKUFFET!

 

Får håpe Samsung F700 kommer snart da. :(

 

10hallberg_lp_38r.jpg

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Den er 1.4 cm tykk, da er det ingen som helst grunn til å si at det ikke er plass til et bra (mobil)kamera i den. Siden den ikke har taster, og sikkert integrert batteri, kan den være mer kompakt uten at det behøver gå på bekostning av funksjonene.

Endret av zlinky
Lenke til kommentar

Alt er mulig, men jeg tipper på et 2MP kamera uten auto-fokus, et dårlig videokamera hvis det finns i det hele tatt og elendige høyttalere.

Jeg håpet på en større skjerm à la Prada og iPhone, ikke dette.

Spørs om jeg gidder å kjøpe noen ny mobil i år.

Samsung har ikke radio leste jeg en skrev, da er den utelukket.

iPhone har hverken radio eller videokamera.

Jeg liker ikke utseendet på N95 særlig godt og den er sikkert like treg som andre Symbian-telefoner.

Ikke har jeg bruk for GPS heller.

Sofia vil ikke ha noe bedre videocam enn W900i.

Det kommer sikkert ikke Prada til å ha heller,

og den kommer til å koste absurd mye.

Jeg beholder min 6288 inntil videre.. :hrm:

 

2008 blir nok et bedre år for sånne som meg. :)

 

Hva om den hadde sett slik ut?

Det hadde vært noe det..

 

slide.jpg

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Enten har Neonode det gøy og har lekket falske bilder av N2 eller så kommer det to forskjellige varianter av telefonen.

Se på bildene en gang til, ser du forskjellen på de 2?

 

same.png

 

En annen ting er det produkt-designeren skriver i sitt nyeste bidrag på www.pregnantmanblog.com :

----

Sunday, February 11, 2007

The newborn's conspiracy:

 

Just a few hours left. What if this helpless-baby thing is all a scam? What if they are all just faking it? The signs are there, you know

--------

 

Jaja, i morgon i morgon men ikkje i dag - får vi vite svaret.

Håper de har lurt meg grundig! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...