SurfingElite Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Denne er sikkert postet feil osv men jeg trenger hjelp fort! Åpnet itunes i sted og alle sangene var vekke. Hele bibloteket var vekke. Noen som vet hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre for å få tilbake sangene?
LarsEL Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvis sangene enda ligger på harddisken din er det bare til å gå på "add folder" til library. Har du ikke sangene på PCen lengre er det vanskeligere.
SurfingElite Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Joda sangene ligger på dataen enda, men hvorfor forsvinner alle sangene sånn uten videre?
SurfingElite Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om all informasjonen vil komme tilbake på itunes hvis jeg kobler til ipoden igjen? Dette er stressende når det er 500 sanger det er snakk om
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvis du kobler iPoden til vil den oppdatere seg etter biblioteket. Dvs. at hvis biblioteket er tomt vil iPoden bli tømt. Hvis du har på synkronisering riktignok.
SurfingElite Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Så det vil ikke hjelpe å koble til ipoden? Faen så stress, orker ikke at alle sangene skal slettes heller.
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Har du mistet dem fra harddisken eller? Du kan jo bruke et annet program enn iTunes og hente musikken fra iPoden? Ligger et par på Mac1.no tror jeg
SurfingElite Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Nei jeg har ikke mistet musikken fra hardisken, kun fra itunes. Poenget er at jeg vil ha all info som er lagret i itunes tilbake. Antall ganger spillt osv, vil jeg få dette tilbake hvis jeg bruker et annet program?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå