Gå til innhold

Jeg har prøvd N95


cnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svar til Mortengutt:

Du får satse på mps-60 i stedet da  :cool:

Vet at det ikke gir samme kraft og kvalitet som mds-70,

men absolutt verdt å ha!

 

7817408[/snapback]

 

Men er det ikke litt spesielt å bare plutselig flytte ladekontakten på en telefon til siden da, spes på en W-serie som er laget først og fremst for å spille musikk på den da? Blir jo å se veldig teit ut, samt upraktisk, og man må sette sin tlf vannrett langs musikkspillerene sine (MDS-70 og 60). Hva er liksom på undersiden da CNIL, fikk du sett på det eller? Så du hvor mange megapiksler W880 hadde også eller, evt om det stod noe om autofokus på kameralinsa?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

JohndoeMAKT: Jeg fikk ikke sett på det, jeg glemte faktisk å se på undersiden. Som deg, følte jeg vel ikke at det kom til å komme så mye nytt der ;) Men jeg er enig med deg -- hvis SE har fjernet pluggen på undersiden på en av sine Walkman-telefoner, så er jo det litt selvmotsigende...

 

Når det gjelder zoom o.l. på N95, Overdrive, så var det umulig å finne ut på den versjonen jeg prøvde. Det stod ingenting rundt linsa, og funksjoner som zoom og fokus var ikke skikkelig funksjonelt enda :(

Lenke til kommentar
Mulig jeg har misforstått nå :blush: , men på nokia.no så står det at N95 har 1x optisk zoom. Hvis den finnes, hvordan er den å bruke? Eller er bare 1x zoom for å skryte, og for at det skal se bra ut på nettet, men det er egentlig ingenting?

7820109[/snapback]

 

1x optisk zoom = ingen optisk zoom.

Lenke til kommentar
når kommer pradaen helt sikkert?

7817294[/snapback]

 

Det ble spekulert i mai, men de kunne ikke si noe sikkert om Norge enda..

7822293[/snapback]

så pradaen og n95 blir direkte konkurenter de da om de blir sluppet samtidig på markedet

7822402[/snapback]

 

Jeg tror ikke de blir konkurrenter i det hele. De som har behov for en smarttelefon kommer ikke til å kjøpe Prada, da N95 er langt mer kompatibel i forhold til programvare osv. Ser at flere i tråden sammenligner disse telefonen, men de er jo langt i fra like. Prada er jo utelukkende en designtelefon som først og fremst skal selge til mennesker som setter utseende i fokus. N95 er i større grad en businesstelefon.

 

Alt dette er selvfølgelig min mening :yes:

Lenke til kommentar
når kommer pradaen helt sikkert?

7817294[/snapback]

 

Det ble spekulert i mai, men de kunne ikke si noe sikkert om Norge enda..

7822293[/snapback]

så pradaen og n95 blir direkte konkurenter de da om de blir sluppet samtidig på markedet

7822402[/snapback]

 

Jeg tror ikke de blir konkurrenter i det hele. De som har behov for en smarttelefon kommer ikke til å kjøpe Prada, da N95 er langt mer kompatibel i forhold til programvare osv. Ser at flere i tråden sammenligner disse telefonen, men de er jo langt i fra like. Prada er jo utelukkende en designtelefon som først og fremst skal selge til mennesker som setter utseende i fokus. N95 er i større grad en businesstelefon.

 

Alt dette er selvfølgelig min mening :yes:

7822418[/snapback]

hehe...ja nokia som motetelefon :cry: Har vel ikke laget en motetelefon siden.....ja 8210(eller iallefall den røde lille :innocent: )

Men hva innholder egentlig pradaen?

Mp3 spiller på topp med nokia? eller enkel og dårlig

Er der A2dp, den har iallefall bluetooth versjon 2.0

Hvordan er kalenderen og kontaktlistene. Enkle og kjedelig eller kan mann legge inn det meste?

Er der mulighet for 3.5mm for eget headsett

Følger der veske med telefonen

Min lg ke820 har ikke mulighet for å la alarmen ringe om telefonen er satt til lydløs...er dette løst?

Lenke til kommentar

Fint at du deler dine inntryk med oss :thumbup:

 

Sjønner ikke helt hva som er så spesielt med W880? Den er tynn, det har jeg sjønnt, men det virker som det er en super telefon, noe jeg tviler litt på.

Angående N95, så mener jeg 6288 har en brukbar kvalitetsfølelse, og du mener N95 har mer kvalitetsfølelse enn den?

Hvordan virket slider funksjonene, er det noe som kan bli slarkete etter noen måneder?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har for noen timer siden kjapt prøvd Nokia N95, SE W880 samt LGs Prada- og Shine-telefon. Samtlige var meget interessante, selv om N95 selvsagt var det kjekkeste å holde i. Hvis noen har spørsmål ang. noen av disse telefonen så skal jeg selvsagt prøve å svare etter beste evne.

 

Fikk forøvrig sett kjapt på en del av det Samsung også kommer med, men har ikke modellnavn på alle disse...

 

Når det gjelder N95, så syns jeg den var veldig plastikk. Skjermen var helt rå, og selv om den som sagt var litt lett i forhold til størrelsen og føltes litt "billig", så er jeg ikke i tvil om at det er en telefon jeg vil ha..

 

Så; fyr gjerne løs!

 

Er også interessert i å høre andres meninger om disse telefone, spesielt de av dere som eventuelt har prøvd noen av dem!

7810409[/snapback]

Hei

hvordan var prada telefonen med tanke på kontakter og kalenderhendelser?

Er det bare et minimum av innhold er blir det plass til full utfylling av adresser, flere adresser/e-mailer osv osv

Mp3 spillerern? er den som de gamle lg spillerne eller var der muligheter for å dele inn i artister-album etc som nokia gjør det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
På N95'n, var det samme kjipe plastikk på fremsiden som på N70? Fargen begynte jo å flasse av etter bare noen måneder. Du vet vel kanskje ikke dette da du ikke fikk prøve den så lenge?

 

Orker ikke enda en flass-telefon som ser bomba ut etter litt forsiktig bruk.

7936664[/snapback]

Hadde N70 i vel over et år, aldri kom borti noen flass.

Lenke til kommentar
På N95'n, var det samme kjipe plastikk på fremsiden som på N70? Fargen begynte jo å flasse av etter bare noen måneder. Du vet vel kanskje ikke dette da du ikke fikk prøve den så lenge?

 

Orker ikke enda en flass-telefon som ser bomba ut etter litt forsiktig bruk.

7936664[/snapback]

Hadde N70 i vel over et år, aldri kom borti noen flass.

8005969[/snapback]

Ikke en gang slitemerke midt bakpå på den plastiken du drar ned for å få bruke kameraet?

Lenke til kommentar
På N95'n, var det samme kjipe plastikk på fremsiden som på N70? Fargen begynte jo å flasse av etter bare noen måneder. Du vet vel kanskje ikke dette da du ikke fikk prøve den så lenge?

 

Orker ikke enda en flass-telefon som ser bomba ut etter litt forsiktig bruk.

7936664[/snapback]

Hadde N70 i vel over et år, aldri kom borti noen flass.

8005969[/snapback]

Ikke en gang slitemerke midt bakpå på den plastiken du drar ned for å få bruke kameraet?

8006123[/snapback]

Foretrekker Canon PowerShot S80 fremfor mobilen sin "kamera" :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...