The Norwegian Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Har fått denne opp et par ganger nå! Jeg har reinnstallert flere ganger men det fikser seg aldri! Hva er løsningen på problemet?
Jooakim Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Prøv dette: #Fjern Steam fra Legg til/Fjern programvare. #Last ned SteamInstall.exe og installér på nytt. Jeg vet at dette kan skje hvis du bruker programmer som for eksempel NetLimiter.
solaN - Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 du kan kanskje snakke med forhandleren, de pleier å ha sett sånne problemer før, kanskje det er et problem med steam? steam er bare dritt! det er fucka hele tiden
The Norwegian Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Prøv dette: #Fjern Steam fra Legg til/Fjern programvare. #Last ned SteamInstall.exe og installér på nytt. Jeg vet at dette kan skje hvis du bruker programmer som for eksempel NetLimiter. 7810800[/snapback] Les takk. Jeg har reinnstallert før. Steam funka i sted, men nå er feilen tilbake.. Kanksje det er noe random.
Jooakim Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg leste. Men du sa ikke noe om at du hadde un-installert Steam? :-)
The Norwegian Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Jeg leste. Men du sa ikke noe om at du hadde un-installert Steam? :-) 7811245[/snapback] Jo faktisk. reinnstallering betyr at jeg har avinnstallert det. Beklager misforståelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå