Gå til innhold

Vista Starter Edition kommer


Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke lese hva alle skriver om Linux / Windows, men jeg vil bare få si dette:

 

Jeg lasta ned og kjørte Ubuntu Live her tidligere. Putta i CD'n og boota opp, etter et par minutter med loading, kom jeg inn i selve OS'et og fikk hakeslepp. Ting liksom bare fungerte. Jeg hadde lyd. Jeg hadde mus. Tastatur funka. Skjermen var riktig innstillt. Shit!

Shuttle SB75G2, den fant nett, lyd, CD, USB og alt på en gang. Surfa inet med Firefox som bare juling.

 

Hvis U-land trenger et OS for en gammal P3, hvorfor betale for Wintendo når det funker mer en godt nok med Linux?

At MS i det hele tatt gidder å "utvikle" (slashe en eksisterende vista) og promotere noe som egentlig ikke burde selge (siden det koster, og Afrika er ikke akkurat rikt), skjønner jeg ikke.

 

Flere burde absolutt gå over til Linux. Ubuntu var som en åpenbaring for meg, og jeg er Windows fanboi.

7820173[/snapback]

Du har forstått det. Og så kan du legge inn noe som heter "EasyUbuntu", så får du inn det meste av codecer osv. som du trenger. Og det dekker nok de fleste behovene for "vanlige" brukere. For eksempel "Gaim" er kompatibel med MSN Messanger osv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...