Gå til innhold

Anbefalt CPU-kjøler til core 2 duo E6600?


scybert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan da det? Hvis man sammenligner flere tester å får nogelunde like resultater viser det jo om testene man har lest stemmer eller ikke..

 

Og dessuten var det jo en annen her på forumet som hadde fått veldig gode resultater med sin Thermalright ultra 120.

Endret av speed91
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan de ikke det! Tenk deg om... Forskjellig cpu, forskjellig kabinett, forskjellig hovedkort, forskjellige tidspunkt, og ikke minst forskjellig romtemperatur. Mine resultater med noctua uh12 og dine resultater med ultra120 er ikke sammenlignbare. Hvis du hadde testet mange kjølere, kunne du sammenlignet dine resultater. Når du tester 1 kjøler og sier "den kjøler bra" og kommer med en temperatur avlest i software, hjelper det ikke trådstarter i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Funnet på hjemme siden til sytche, http://www.scythe-eu.com

 

"Note: The difference from the Ninja PLUS CPU Cooler (Model Number: SCNJ-1000P) to the new Ninja PLUS Rev.B CPU Cooler (Model Number: SCNJ-1100P) is the socket compatibility (addition of AM2 socket) and the fan specification changes (20.94dBA & 49.58CFM). Lower noise dBA and higher airflow! The installation got more simple that no need to remove the motherboard anymore!"

 

http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-c...cpu-cooler.html

Lenke til kommentar

I fjord, tredje måned, kjøpte jeg en pc. Den hadde Big Typhoon og VF700-cu, samt produksjon/sammen setning. PCen kom, da uten CPU viften, men Grafikkort viften hadde de såtte på.

 

Jeg måtte dermed ringe og snakke med de. De sa at jeg kunne få en lokal bedrift til å gjøre det, så kunne de betale. Vi gikk ut til den lokale, de ga oss en pris. Ringte ned til netshop. De sa at prisen var for høy. Så vi ringte den lokale sjappa, de sa om vi hadde en hvor vi slapp å ta av hk, koster det 300kr. Vi ringte og sa dette til netshop. Jeg valgte en hvor vi slapp å ta av hk, Arctic Cooling Freezer 64 Pro.

 

Byttet den ut for en mdn siden til Noctua. Du greier det fint, det eneste som er litt vansklig er å få ut HK, om det er masse kabler i veien, men det går sikkert fint. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen her som har EVGA NForce 680i SLi og bruker en kjøler som må festes med bakplate (som f.eks. Zalman CNPS9500/9700)? Leste nemlig en tråd på EVGA sitt forum om at det er noen resistorer bak hovedkortet der hvor bakplaten skal festes, slik at du må modifisere bakplaten for at den skal passe. Noen med erfaringer om dette?

7808664[/snapback]

 

 

jeg kjøpte en zalman Fatal1ty..denne kjøler noe ekstremt..men bråker endel...men den bakplaten som du skrur bra baksiden måtte jeg skjære bort litt på for å få plass til resistorene..men gikk greit det :) samme oppsett som deg :)

Endret av scybert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...