Gå til innhold

Hva synes folk om bildene mine?


larsnl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennligst ikke last bilder direkte fra minnekortet og ut på nett. Flere MB per bilde er altfor mye, og de er altfor store til å se på skjerm. Det er så mye at det nesten ikke går an å scrolle i tråden, alt bare henger seg. Slike størrelser er print-vennlige, men ikke web-vennlige.

Lenke til kommentar
Vennligst ikke last bilder direkte fra minnekortet og ut på nett. Flere MB per bilde er altfor mye, og de er altfor store til å se på skjerm. Det er så mye at det nesten ikke går an å scrolle i tråden, alt bare henger seg. Slike størrelser er print-vennlige, men ikke web-vennlige.

7806598[/snapback]

 

Hmm, jeg må trykke på dem for å få dem stor :hmm:

Lenke til kommentar
Vennligst ikke last bilder direkte fra minnekortet og ut på nett. Flere MB per bilde er altfor mye, og de er altfor store til å se på skjerm. Det er så mye at det nesten ikke går an å scrolle i tråden, alt bare henger seg. Slike størrelser er print-vennlige, men ikke web-vennlige.

7806598[/snapback]

 

Enig! Grunnen til at jeg ikke kommenterer slike bilder er en enkel grunn:

 

Når folk ikke klarer å gjøre det som blir sagt gang på gang, mister jeg litt respekt! Det tar så forbanna lang tid å komme nedover på sidene, og ennå lengre tid å åpne bildene! Gjør de mindre, og helst slik at de ikke overskrider 1024 x 768 pixler i bredden!

 

 

:)

Lenke til kommentar
sånn, nå har jeg oppdatert litt her og håper på at problemet som noen har opplevd har blitt løst, har lagt ut et par nye bilder på begynnelsen som jeg håper faller i smak :)

7812212[/snapback]

 

Antar at dette betyr at de to bildene i første post ikke er de samme som de alle har kommentert (iom at det ikke er noen blomst i første post).

Bildene var i grunnen helt ok, men jeg syns det er litt ... dumt (i mangel av et bedre ord) at du endrer bildene etter å ha fått mange kommentarer, da vi andre som leser tråden (iallfall jeg) gjerne vil se bildene, og senere lese kritikken, for å lære mer selv.

Lenke til kommentar

Selv om noen av de du har snakket med ikke har problemer med dette så er det sikkert for at de sitter på kraftige pc'er med bra nettlinje, og dette blir ikke et problem.

 

Jeg har vært på bildekritikken lenge nok til å fått med meg mange kommentarer ang. dette med resize av bilder.

 

Det eneste det resulterer i er at noen ikke gidder å kommentere (Deriblant meg selv) fordi det tar så lang tid. Mange sitter også oppe med Photoshop og da går ikke pc'n noe raskere for å si det slik.

 

Man får heller ikke noe godt inntrykk om man må scrolle fram og tilbake for å se hele bildet.

 

Ja, nå fikk jeg sagt det, håper ingen føler seg truffet eller noe, er kun en oppfordring til de som vil ha kommentarer. Jeg har selv prestert dette og har lært...

 

 

Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...