Gå til innhold

Burning Crusade og hunter equipment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå lvl'a huntern min til lvl 66, men må si at jeg er skuffet over at det nesten ikke er noen drops/rewards for huntere. Stort sett de gangene jeg finner/får noe med agility og crit/attack power så er det leather. Er det bare jeg som er av denne oppfatningen? Hvordan erfaringer har dere andre huntere med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nå lvl'a huntern min til lvl 66, men må si at jeg er skuffet over at det nesten ikke er noen drops/rewards for huntere. Stort sett de gangene jeg finner/får noe med agility og crit/attack power så er det leather. Er det bare jeg som er av denne oppfatningen? Hvordan erfaringer har dere andre huntere med dette?

7799779[/snapback]

Har bytta ut et par deler, ikke nødvendigvis bedre ting tho, foreksempel bytta agi mot int etc.

Skrevet

Joda, finnes mye bra for hunter...

Hellfire Citadel er stedet, fikk kloa i noen bra blues der :)

Loot-listene for høyre instancer ser for øvrig bra ut!

Er bare 63 enda da :ermm:

Skrevet

Dropper masse hunter loot, jeg har bytta ut alt equip. og har nå 6650 hp uten buffs på lvl 65. Har fått ganske mange mail drops med +agil/stam og attack power. (Men det meste er fra quest rewards som overgår drops så langt)

Skrevet (endret)

Om du holder unna instancer fram til lvl 70, går du jo glipp av alle de gosakene det var meningen du skulle nyte _frem_ mot 70!

Du kommer jo neppe til å ha noen glede av HFC: Ramparts f.eks på lvl 70.

Da er det jo andre instancer som gjelder.

Dette er jo rett og slett dumdristig.

Edit: Er forøvrig hunter selv, og jeg har byttet ut så og si allt jeg hadde med bedre Blues. Foruten PvP Shoulders, og Chest. Og gjett hvor jeg har funnet allt dette? Instances :)

Endret av Elnacho
Skrevet
Hvorfor holde seg unna instancer fram til lvl 70? Instancer er jo det kjekkeste med hele spillet jo! I tillegg er det helt ok XP.

7802060[/snapback]

Fordi folk generelt er tards, og det er bedre loot tilgjengelig på 70?

7802320[/snapback]

Er dette du har guild til. :love:

Nyter det hver gang jeg, en paladin, en warlock, en druid og en mage/rogue stikker å gjør instances. Får til og med være shadowpriest på det meste, bortsett fra på viss bosser, paladinen har jo nesten 900 + healing. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...