Gå til innhold

Har jeg gjort et kupp på eos 350 D?


Anbefalte innlegg

Jeg var en av de få heldige som kunne nyte godt av Preus sin 50 års kampanje.

Fikk litt "inside" info om at Preus skulle ha 50% på digitale speilrefleks kamera,dvs at jeg fikk et eos 350D med standard 18-55 lins til 2900,-.Men jeg fikk vite litt seinere at det var "feilpriset",skulle egentlig bare være 25% rabatt.

Er førnøyd ja :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gjelder Preus butikken rundt om i landet.Det er ikke bare kamera som er rabbater,jeg fikk et extrem 3 2gb kort til 549, 250 gb phillips ekstren hdd til 749, sandisk 6 gb mp3 spiller til 800kr og bag til 350 d til 200kr.

 

Så sjekk ut næremste preus butikk for gode tilbud.

Lenke til kommentar
Dette gjelder Preus butikken rundt om i landet.Det er ikke bare kamera som er rabbater,jeg fikk et extrem 3  2gb kort til 549, 250 gb phillips ekstren hdd til 749, sandisk 6 gb mp3 spiller til 800kr og bag til 350 d til 200kr.

 

Så sjekk ut næremste preus butikk for gode tilbud.

Er ikke bare butikker, også nettbutikken til Preus har tilbud (og de er faktisk et hakk bedre enn disse, men man må jo kjøpe på nett da)...

 

Det fine er at det ikke bare er skrot de har på tilbud, selv proff/entusiast-utstyr som Hasselblad Distagon 50mm er satt ned med 50%, til den nette sum av 15000 kr, i tillegg til kameraer som Canon 5D med 24-105 f/4L og 4GB Sandisk Ultra II og annen Canon L-optikk... Sigma 18-50 f/2.8 er på billigsalg, det er også Sigma 17-70 f/2.8-4.5.

Lenke til kommentar
Fortsatt veldig mange bra tilbud der...  Tamron 90 Macro til 2795 feks..

7798821[/snapback]

Den er syk! 1000kr billigere enn jeg betalte for svarte! :no:

 

Er jo Canon 100mm 2.0 Til omtrent tusen kr mindre, samt 17-40 med over 1000kr pris red... osv

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...