Gå til innhold

NetCom Connect med HP dv6060


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den ville passe jeg også, men når jeg kikker inn i sloten den skal inn, som nå brukes til å ha fjernkontrollen som følger med i, så ser det ut som om det ligger en plastting i veien. Det er mulig det bare er å ta den ut, men da ser det ut som om jeg må til med skrutrekker. Legger ved et bilde for å illustrere hvor plasttingen ligger:

post-28158-1169665474_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Desverre så har pc-produsentene gått over til den nye standarden, Express-Card, mens de som lager tilbehøret holder seg til PCMCIA.

 

Hvis du må på død og liv få et PCMCIA-kort inn i din bærbare finnes det usb-saker, men de koster fort et par tusen kroner.

7794466[/snapback]

 

NetCom Connect-kortet som selges nå er et USB-kort. Mulig det fortsatt selges ut de "gamle" fra nettbutikken, men alle NetCom-forhandlere har i alle fall mulighet til å bestille USB-kortene. De koster det samme som de gamle PCMCIA-kortene :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Huawei E220.

 

Dette kortet finnes å få kjøpt på NetCom Shop og prisen er 1250 med 12 måneders avtaletid til Connect20 eller Connect abonnementet.

 

Ellers så har de fleste Telebutikken forhandlere dette kortet. Mulig det nå er utsolgt, men en liten ringerunde løser vel det :)

 

Jeg benytter selv dette kortet, og er kjempefornøyd med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...