Gå til innhold

3GSM i 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

bmwm3: Vet du om K850i kommer med nytt UI? ;) Har vært ganske stille rundt dette i det siste :ermm:

Endret av Mobilfriken
Videoannonse
Annonse
Skrevet
bmwm3: Vet du om K850i kommer med nytt UI?  ;) Har vært ganske stille rundt dette i det siste  :ermm:

7925335[/snapback]

La oss se hva som dukker opp i den nye tråden - ok?

Dette er 3GSM tråden.

¨

For spm til meg, bruk pm.

:)

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om Samsung F700 vil bli presentert på 3GSM, om modellen kommer til Norge og evt pris? :dribble:

Endret av natetja
Skrevet
Noen som har peiling på når vi kan se de nylig lanserte telefonene i butikkhyllene? Tenkte spesielt på Nokia E65..

Nokiastore på Byporten hadde den inne fra lanseringstidspunktet.

Skrevet (endret)
Så om jeg tar turen innom Nokia Store på Byporten kan jeg kjøpe meg en Nokia E65? :)

jornan: Det kommer diverse UIQ-lanseringen på 3GSM, men et 5MP-monster fra SE kommer ikke med det første...

Endret av Sigmund_Freud
Skrevet
Så om jeg tar turen innom Nokia Store på Byporten kan jeg kjøpe meg en Nokia E65? :)

7933089[/snapback]

Ingenting er umulig med nok penger :p Tviler derimot på at de vil selge den, men mindre du blar opp en million ;)

Skrevet

7933089[/snapback]

Ingenting er umulig med nok penger :p Tviler derimot på at de vil selge den, men mindre du blar opp en million ;)

7933461[/snapback]

Den var til salgs fra i går. Hadde flere på lager til salgs :cool:

Skrevet

Er det noen som vet sikkert om Sony Ericsson kommer med nye modeller på 3GSM? Og om dette også er modeller som har bare halvparten av spekifikasjonene til konkurentene?

Jeg mener det haster for SE med å komme med en bra mobil nå.

Skrevet

UIQ på 3GSM:

UIQ3.1 lansert

UIQ3.1 bygger på Symbian OS v9.2, og skal i følge UIQ Technology være bedre på multitasking, bruk uten TS (Motorola Z8) og har støtte for SVG.

Motorola Z8

Motorola Z8 har UIQ3.1, 2.2" TFT-skjerm med 16,7M farger, 2MP kamera, A2DP, støtte for microSD-kort, 3G, kamera for videosamtaler og HSPDA. Den er ventet i salg i løpet av andre kvartal.

Bilde lukket | Bilde åpen | Bilde siden

Skrevet

akkurat nå er det bare Elena som kan overbevise meg, en kamerat av meg kommer hjem denne uken og han har med en CECT V818 til meg... gleder meg ass

Skrevet

20 megapiksler kommer ikke! jeg leste at i 2007 er det muligheter for å lage mobil kamera med 12 megapiksler å det vil komme mobiler med det i 2007/2008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...