Gnurk Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 de er vel BoP tenker jeg... 7796489[/snapback] Ja, men du får en kode som du bruker for å få de. Gjør du ikke det da? 7796582[/snapback] Slik jeg forstod det så er den koden som gjør det mulig å få CE-pets selve CE-koden du oppgraderer kontoen din med. Har rett og slett ikke orka å sende inn noe selv, spørs om jeg gidder ><
Algron Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Sendte brevet mitt forrige lørdag, fikk dem i dag Endret 25. januar 2007 av *Dragon*
chokke Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Sendte brevet mitt forrige lørdag, fikk dem i dag 7798054[/snapback] ditto
RaW_DeNiM Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 fikk mine i går kveld:D fikk da en liten mail fra blizz også.
Warlord Nazdreg Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 sendte mitt brev lørdag som var (20.01)....ikke kommet noe enda >< håper de kommer i dag da
Evilworm Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har sendt inn ordrebekreftelse og leveringbekreftelse fra Platekompaniet (bestillte spillet der for lenge siden), og brukernavnet mitt, til Blizzard i håp om at det skulle være nok. Vil jo ikke ødelegge CE. Men i går fikk jeg epost med beskjed om at jeg skulle sende utskrift av kontoopplysningene på Blizzard + utskrift av eposten + 1 CE kort. Ikke pokker om jeg gjør det for å få noe jeg har krav på! Så jeg bare lurer på om det er mange som ikke har sendt inn enda. Eller om det er mange som er med meg om jeg tar saken videre til forbrukerrådet. Dere som har sendt inn allerede, har jo faktisk ødelagt CE, siden dere ikke har 100% av innholdet lenger. Hvem sin skyld er dette? Jo, selger. I mitt tilfelle Platekompaniet.
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Jeg har sendt inn ordrebekreftelse og leveringbekreftelse fra Platekompaniet (bestillte spillet der for lenge siden), og brukernavnet mitt, til Blizzard i håp om at det skulle være nok. Vil jo ikke ødelegge CE. Men i går fikk jeg epost med beskjed om at jeg skulle sende utskrift av kontoopplysningene på Blizzard + utskrift av eposten + 1 CE kort. Ikke pokker om jeg gjør det for å få noe jeg har krav på! Så jeg bare lurer på om det er mange som ikke har sendt inn enda. Eller om det er mange som er med meg om jeg tar saken videre til forbrukerrådet. Dere som har sendt inn allerede, har jo faktisk ødelagt CE, siden dere ikke har 100% av innholdet lenger. Hvem sin skyld er dette? Jo, selger. I mitt tilfelle Platekompaniet. 7808463[/snapback] tror nok det innholdet som dem vil ha for CE pet`s er lagt der for at du skal sende det inn
gullf1sk Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har sendt inn ordrebekreftelse og leveringbekreftelse fra Platekompaniet (bestillte spillet der for lenge siden), og brukernavnet mitt, til Blizzard i håp om at det skulle være nok. Vil jo ikke ødelegge CE. Men i går fikk jeg epost med beskjed om at jeg skulle sende utskrift av kontoopplysningene på Blizzard + utskrift av eposten + 1 CE kort. Ikke pokker om jeg gjør det for å få noe jeg har krav på! Så jeg bare lurer på om det er mange som ikke har sendt inn enda. Eller om det er mange som er med meg om jeg tar saken videre til forbrukerrådet. Dere som har sendt inn allerede, har jo faktisk ødelagt CE, siden dere ikke har 100% av innholdet lenger. Hvem sin skyld er dette? Jo, selger. I mitt tilfelle Platekompaniet. 7808463[/snapback] tror nok det innholdet som dem vil ha for CE pet`s er lagt der for at du skal sende det inn 7809126[/snapback] Nei. Innholdet er der for at man skal ha det, ikke sende det tilbake.
DeadbeaT Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 dessuten er det jo bare trash vi sender inn, reklamen bakpå, et CE kort som ikke brukes i spillet (er sånn turnguide kort, shiny <3) og en utskrift av kontoen, ikke akkurat død. å sende brevet til frankrike koster 5 kr eller noget slikt, du får CE pet, en annen pet (hvis kode selges på Ebay til flere hundre kroner) og 2 gratis dager. i mitt hode er det 5kr+5kr i tapt CE kort+10kr i egenarbeid= 20kr 2 dager free gametime 103kr/30=3,50 +ekstra pet=150kr i markedsverdi (min verdivurdering av pet er verdi kanskje 15kr men alikevel) =totalt 153,50 153,50kr > 20kr men såklart, dersom du absolutt vil syte over at de ignorerte en liten produksjonsfeil for å passe på at vi fikk begynne asap, så er det opp til deg.
galskab Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hva er vitsen med å få 2 pets, når man bare kan ha et ute?
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hva er vitsen med å få 2 pets, når man bare kan ha et ute? 7810732[/snapback] Det er kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå