Gå til innhold

flere som spiller dranei shaman?


Anbefalte innlegg

Har startet en ny character. En dranei shaman. har akkurat nådd lvl 18 og lurer på når det kan være lurt og bevege seg vekk fra øyen. Er mange kule quester og ta men er langt unna kjente akkurat nå så kan bli litt kjipt og spille alene. Hvis det er flere som spiller dranei shaman så kan vi jo bruke denne tråden til å dele erfaringen.

 

Dette er min første shaman og må si jeg stor koser meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp jeg har lagd en shaman. Men tenker ikke så veldig på at den skal nå 70 fortest mulig, det har vi andre i guildet som skal. Så jeg tenkte jeg skulle specce til full resto:P

 

Har en 67 warrior nå og orker ikke tanken på mer melee,selv om det vist er best for lvl. Personlig stakk jeg fra øya som lvl 12:P syns det var drit kjedelig der,men må vel opp igjen rundt 20 og lære Fire totem, tror jeg.

Lenke til kommentar
Japp jeg har lagd en shaman. Men tenker ikke så veldig på at den skal nå 70 fortest mulig, det har vi andre i guildet som skal. Så jeg tenkte jeg skulle specce til full resto:P

 

Har en 67 warrior nå og orker ikke tanken på mer melee,selv om det vist er best for lvl. Personlig stakk jeg fra øya som lvl 12:P syns det var drit kjedelig der,men må vel opp igjen rundt 20 og lære Fire totem, tror jeg.

7786480[/snapback]

 

gogo elemental :)

Lenke til kommentar
Tilbake for å lære Fire Totem? :dontgetit:

 

Er det bare rundt startomerådet til Dranei du kan finne Shaman-trainere?

7786726[/snapback]

 

Hmm nja veit ikke egentlig. Håper de har no i SW også, siden jeg svimser rundt der

7786888[/snapback]

 

Jeg så iallefall en shaman trainer i Stormwind sist vi raida byen.

Hun står ved vannkanten til venstre når du går inn porten.

Lenke til kommentar

Dinga 40 igår med min. Det er kanskje den beste race/class-kombinasjonen jeg har spilt noen sinne, det er så UTROLIG morsomt. Elsker å spille shaman, når man (mens man levler i alle fall) kan være caster, melee og healer på en gang. Nå har jeg fått meg mail armor og dualwield med dobbel WF-proc i hytt og gevær, og jeg koser meg skikkelig.

 

Og så er jo female draenei ikke noe annet enn rett søte heller. :]

Lenke til kommentar
En fyr på Mazrigos i går var lvl 60 Draenei Shman, skulle ikke forundre meg om han ble lvl 70 før mange andre som starta i lvl 60  xDD

7789401[/snapback]

 

Og det blir du i så fall veldig forundret over? :!:

 

Det er ganske så åpenbart at han powerlevler noe inn i granskauen, og da går det sikkert ikke noe saktere fra 60 til 70. Dessuten så er det ikke alle som racer avgårde til 70 med sine 60 levels karakterer.

Lenke til kommentar
Bestill Burning Crusade i dag nå, og prøver en Dranei shaman. Men lurer på om det er enhancement, elemental eller restoration som er best å specce? Og da mener jeg BEST, vil eie ;)

7789740[/snapback]

Til å levle er enhancement best, gjerne med litt restoration for bedre survival.

Har du tenkt å gå mye LFG er nok restoration de som har lettest for å få party.

For pvp ville jeg personlig valgt elemental, men her er der mange ulike meninger.

Lenke til kommentar
Bestill Burning Crusade i dag nå, og prøver en Dranei shaman. Men lurer på om det er enhancement, elemental eller restoration som er best å specce? Og da mener jeg BEST, vil eie ;)

7789740[/snapback]

Til å levle er enhancement best, gjerne med litt restoration for bedre survival.

Har du tenkt å gå mye LFG er nok restoration de som har lettest for å få party.

For pvp ville jeg personlig valgt elemental, men her er der mange ulike meninger.

7789818[/snapback]

 

Bruker selv enchancement, mener dette gjør meg best når jeg spiller alene. Klart som gruppe er det vel best resoration som duger, men ta litt der som f.eks nedkorting av resurection ellers så kjør på med enhancement. Min er forresten på darkspear så gi ett svar hvis flere av dere er der da.

Lenke til kommentar
Hvis man starter draenei MANN shaman, kan man like så godt kjøpe seg et hestespill. Se på de beina til draeneisa? er det mULIG?

Ja, for alt må jo likne brune/bleike mennesker. Typisk Ally, men nå fikk de jo et friskt pust inn i form av Draenei. Startet en male human mage, det er det mest kjedelige jeg har vært med på. Falsk /laugh og /cry har de også.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...