Drunk_Panda Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 BC er utrolig bra syns nå jeg Ble 70 på natt til søndag, og har flying epic mount Questa er ganske kule, og de er litt vanskeligere å finne ut av enn før. Dog er mange quests bugga, men det er bare i 65-70 sonene, rundt 3 jeg har sett. Instancene er kjempe bra! Korte, og hvem som helst har tid til det en kveld, bra loot er det oxo 10/10 fra meg
supr Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Innfridd forventningene mine? Åjada, like dårlig som forventet. Er samme gamle wow bare med nye quests og litt fler lvls... wow... Skal ikke si noe om pvp enda siden jeg venter til jeg blir 70, men har ikke så store forventinger til det heller.
Rippey Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det har sprengt alle forventningene mine. Det er såååååå bra!
knux Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Haha, nå skal jeg i hvert fall *aldri* prøve ut WoW Nei, liker ikke TBC. Vil ha tilbake alt som det var før. Grunnene er altfor mange til å listes opp her. 7786569[/snapback] Enten kommer du med grunnene dine, eller så lar du vær å poste i det hele tatt. 7786826[/snapback] Says who? Uansett kan nevne noen få grunner. Tar ufattelig mye XP til 70 Synes blizzard kunne fikset litt på gamle modeller i TBC. Ble utrolig skuffet når det til og med er bugget modeller, ett eksempel er blood elf female under vann. Og hvor mye penger som dropper osv. Happy?
hallgeirl Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det har innfridd alle forventninger her, og litt til. Personlig liker jeg å levle, og mener at det å komme til 70 BØR ta tid, ikke noe som er unnagjort på 1-2 dager. Så jeg må si jeg er uenig i argumentene mot TBC at det tar så mye XP til for å bli 70. Jeg er 68 selv, har ikke spilt veldig hardt i forhold til noen andre i guilden som allerede er 70.. så det tar da ikke så voldsomt med tid uansett:) Jeg har brukt mye tid på å tjene penger til epic flying mount siden TBC kom ut, noe som er ganske morro i starten av TBC når det meste er rimelig overprisa. Knux, jeg kan ikke akkurat si meg enig i det penge-argumentet ditt heller. Uten noe annet enn vanlig questing/instances (og selvfølgelig solgt det meste jeg har kommet over), har jeg tjent omtret 2300g fra 60->68 uten problemer. Noe av det beste må vel være de nye 5-manns instancene og de nye områdene. Nagrand er helt utrolig pent, de nye instancene er utrolig morsomme å gå igjennom (for ikke å nevne, de er faktisk utfordrende... i motsetning til dire maul, stratholme, scholo..). Alt i alt... har helt klart innfridd forventningene mine, og litt til. Jeg følte WoW begynte å rett og slett bli kjedelig i tiden før TBC, og TBC pustet helt klart nytt liv i WoW igjen. Det er artig å være noob igjen.
CyprieN Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Haha, nå skal jeg i hvert fall *aldri* prøve ut WoW Nei, liker ikke TBC. Vil ha tilbake alt som det var før. Grunnene er altfor mange til å listes opp her. 7786569[/snapback] Enten kommer du med grunnene dine, eller så lar du vær å poste i det hele tatt. 7786826[/snapback] Says who? Uansett kan nevne noen få grunner. Tar ufattelig mye XP til 70 Synes blizzard kunne fikset litt på gamle modeller i TBC. Ble utrolig skuffet når det til og med er bugget modeller, ett eksempel er blood elf female under vann. Og hvor mye penger som dropper osv. Happy? 7787327[/snapback] Sier reglene på formuet for at det ikke skal bli en telle tråd. Quest + Mobs har økt XP, er utrolig lett å tjene inn xpen, quest er somregel fra 10k-17k xp. tar deg ikke lang tid å lvl. er som å si 1-30. Ja modeller kunne blitt fikset, krever mye arbeid, dog siden TBC release var på vei. Men er mange nye items og mange nye models. Selv om det forsatt er mye klovne utstyr. Buggs er normalt i et spill som vidreutvikles over tid. Du finner bugs i alle spill. Så det er bare noe man må godta til det blir fikset. Ettersom at TBC byr på mange nye items, med masse mer stats, så vil dette også øke prisene på trade ingame. gull droppet er satt til hva Blizz antar at vil bli normalt i TBC, for eks stack med piler (50 dps og epic riktig nok) koster tross alt 2g, blir 36g for et fullt 18 slots quiver. Blandt annet mounts, (mount questet) har en stiv pris. er 800g for 150 til 225, og 5000 for 225 til 3000. Flying mounts er temmelig rimelige, 100g for standard og 200g for epic. (har ingen aning på scaling i forhold til rep.)
knux Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Haha, nå skal jeg i hvert fall *aldri* prøve ut WoW Nei, liker ikke TBC. Vil ha tilbake alt som det var før. Grunnene er altfor mange til å listes opp her. 7786569[/snapback] Enten kommer du med grunnene dine, eller så lar du vær å poste i det hele tatt. 7786826[/snapback] Says who? Uansett kan nevne noen få grunner. Tar ufattelig mye XP til 70 Synes blizzard kunne fikset litt på gamle modeller i TBC. Ble utrolig skuffet når det til og med er bugget modeller, ett eksempel er blood elf female under vann. Og hvor mye penger som dropper osv. Happy? 7787327[/snapback] Ja modeller kunne blitt fikset, krever mye arbeid. 7787382[/snapback] Føttene på Human Female, og Troll female ser jo ut som lego klosser for eksempel, det kan jo ikke ta evigheter å bare fikse litt på det?! All grafikk i WoW ser helt monga ut IMO. Har spillt det lenge selv, liker å spiller wow ja, men grafikken er bare så altfor dårlig. Krever ikke så altfor mye tid å rette ut de små legoklossene.
Walts Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 meste av grafikken i wow er jo ment slik, er ikke meningen at wow skal se ut som Gears of war, er laget slikt sikkert grunnet å kunen kjøre det på ganske ok pcer og har jo kommet ny grafikk på BE og Dranei, og jeg har aldri lagt merke til tauren sine legoklosser, er det virkelig føttene på en tauren som er det viktigste i spillet ?
Carl M Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er imponert så langt. Veldig mye bra arbeid lagt ned i nytt content. Det ser bra ut, fungerer bra og er morro - har fått tilbake litt av gløden for å lvle i alle fall.
Qizaa Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 TBC har innfridd mine forventnigner med glans. Nye og gøyere quests Utfordrene instance Flying mounts
Mats1988 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg må si jeg liker tbc veldig godt så langt, har kommet til lvl 65 med helt chill spilling, ikke noe stress i det hele tatt. Jeg synes det er kult me nye steder, instancer, quests osv. Helt på slutten, før tbc kom var det liksom ikke noe annet å gjør enn å farme mats til pots, raide bwl, aq, naxx. Det blir sikkert slik i endgame i tbc også, men vi får iallefall litt variasjon i en liten stund før det blir raiding igjen. Og jeg må si at jeg gleder meg en liten smule til å dinge 70, for så å begynne å prøve ut de nye 25-man instancene i tbc.
daneriks Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg satt klokken 12 dagen release kom og instalerte spillet, det første jeg gjorde var å begynne på en Blood-elf. Lvlet til lvl 15 den første natten og så no tar eg det helt med ro og nyter lvlingen. På min priest måtte jeg jo teste Outland så jeg stakk ut der samme natten som release var og gjorde et par quest, det var ikke sånne kjedelige quest som "drep 50 Bjørner og få noen grønne bukser", det var mye mer variert quests. Jeg rett og slett elsker TBC og det innfridde så absolutt mine forventninger OT: hva er patch notes i dag?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Liker TBC veldig godt. Miljøet, plassene, questene, instansene, questene, alt virker flott ^^ . Men jeg skulle ønske at mengden XP du fikk ble kraftig nerfet, slik at det tar litt lengre tid
Empire of the Sub Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) TBC var utrolig de første dagene, men nå er jeg kun level 64 og jeg begynner allerede å få tilbake den "wow" følelsen. Følelsen at du må spille for evig for å kunne sammenligne deg med andre, følelsen av å bli punktert av en hunter som står flere mil unna, følelsen av at mage rett og slett ikke har blitt balansert i det hele tatt. Følelsen av å sitte inne en hel helg og grinde reputation, for å få bedre virtuelle items. Men jeg skal nyte spillet til jeg har prøvd det meste,helt til det negative med spillet kommer frem. Da blir det nok lagt på hylla, til sommeren. En ting til er at alle itemsene du får nå, føles gode. Men når du blir 70, og ser hvilke items du faktisk kan få av å spille spillet i 24/7, blir du plutselig en ny grønnsak i forhold. Det er som å starte fra 1-60, bare med mindre innhold. (Ikke sammenlagt selfølgelig) 7/10 Endret 24. januar 2007 av jhj
Phyx Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Veldig deilig med quests for du får og avsluttet i samme sone nesten hele veien. Det var virkelig et stort hat i "gammle" wow fra 1-60 dvs. Og kunne ha 25 quests i loggen hjalp også mye.
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Ja, har innfridd mine forventninger. Jeg var skeptisk i børjan, men dette er virkelig noe jeg liker. Nye (og mer fantasifulle!) quests, anbefalt antall medspillere til vanskelige quests, nye våpen, nye klær, nye raser, masse moro RP i dette! Dog, Blood Elf Bandit Mask kunne vært lettere å få tak i.
Ingeniørstudent Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 TBC var utrolig de første dagene, men nå er jeg kun level 64 og jeg begynner allerede å få tilbake den "wow" følelsen. Følelsen at du må spille for evig for å kunne sammenligne deg med andre, følelsen av å bli punktert av en hunter som står flere mil unna, følelsen av at mage rett og slett ikke har blitt balansert i det hele tatt. Følelsen av å sitte inne en hel helg og grinde reputation, for å få bedre virtuelle items. Men jeg skal nyte spillet til jeg har prøvd det meste,helt til det negative med spillet kommer frem. Da blir det nok lagt på hylla, til sommeren. En ting til er at alle itemsene du får nå, føles gode. Men når du blir 70, og ser hvilke items du faktisk kan få av å spille spillet i 24/7, blir du plutselig en ny grønnsak i forhold. Det er som å starte fra 1-60, bare med mindre innhold. (Ikke sammenlagt selfølgelig) 7/10 7788503[/snapback] Meget godt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå