Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Etter som det har gått et par dager siden TBC kom ut så lurer jeg på om du er fornøyd med TBC så langt? Hva var bra og hva var ikke så bra? Skuffet eller overlykkelig?
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 tbc var mye bedre enn jeg hadde forventet meg 7785851[/snapback] Hva er det som har gjort det mye bedre enn du forventet?
loathsome Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Skal denne tråden leve, så må dere komme med argumenter! - forklare *hvorfor* ditt og *hvorfor datt*.
.tomf Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjøpte TBC så jeg kunne rerolle Blood Elf Paladin(flere raser er dessuten et pluss, variasjon). Vet ikke om jeg kan si at det innfridde mine forventninger, da jeg ikke hadde noen spesielle forventninger.
Canute Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Åja! Questene er utrolig morsomme og alle er ikke bare gå å hent x og drep x. Dessuten er det kjekt å se nye byer og områder
TheInfamous Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Mange lange svar her BC har for meg vært fantastisk, mye av det jeg har savnet siden WoW ble sluppet har jeg nå opplevd igjen. Nye steder, nye spennende instancer og quests. Det å glede seg til de nye spellsa man får. Nye utfordringer, og ikke minst nye ting som er kommet. World PvP er tilbake, ihvertfall som jeg ser det. Professions, raser og flygende mounts er alle med på å forfriske World of Warcraft og innby til atter mange timer foran skjermen. I dag satt jeg 13 timer foran pc'n, dog sykemeldt, men har ikke gjort det siden retail ble sluppet og tiden etter. Moro!
Osiric Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Level 66 nå. Tar det sakte og rolig og nyter spillet. TBC<3
Instict Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Har innfridd ja.. Druids er jo blitt helt utrolig overpowered. 10k hp ubuffa i bjørn. ca 7.8k cat med 1700atp og 30%crit. Meier jo over alt!
mecha slin Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg bare vært i Hellfire Peninsula og Zangramarsh, men så langt har TBC virkelig innfridd. Kanskje litt lette instancer, selv om jeg bare har vært i fire stykker. Føler at de kunne ha flere bosser med resistgear osv, sånn som Nazan i Hellfire Ramparts. Det er det eneste stedet jeg har wipa. Men, det blir nok vanskligere i heroic mode, og jeg er jo bare 63, så det blir nok værre! Ellers er det en syrlig blanding av det å queste, oppdage nye steder og føle at alle driver med noe nytt og spennende som gjør tbc bra. Jeg er bare redd for at jeg ikke får epic flying mount før gøøørlenge. Er 1/6 på vei liksom
Pedersen2005 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 TBC var alt jeg trengte for å få gnisten tilbake var så utrolig nært å slutte med wow etter spilling siden US beta, men takket være TBC er jeg 100% igang igjen
knux Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Nei, liker ikke TBC. Vil ha tilbake alt som det var før. Grunnene er altfor mange til å listes opp her.
øl_i_tastaturet Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Ingen ting som kunne vært bedre engang?
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det var jo litt morsomt, men det er jo flere ting som jeg kommer til å hate blizzard for i en stund fremover. - Pala / Shammy trade. - Hvor mye XP du må ha for å levle. Crazy.
loathsome Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Haha, nå skal jeg i hvert fall *aldri* prøve ut WoW Nei, liker ikke TBC. Vil ha tilbake alt som det var før. Grunnene er altfor mange til å listes opp her. 7786569[/snapback] Enten kommer du med grunnene dine, eller så lar du vær å poste i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå